Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 854 ggr
Hawknestgrove
0

kolla Arne!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här är lille Arne!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Han verkar som besatt av att titta på TV!

Det är olika det där om de gillar tv eller inte. Det är just ingen av våra katter som är något TV-fan just nu. Men jag har haft några som varit lite intresserade tidigare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

JA det var Visat Nature med harar. Annars, så  har jag ju köpt Kitty show åt dem, men bara kunnat spela upp på datorn och det har inte varit så kul. MEn här som sagt, så drönde husse i soffan(man ser fötterna) och För en gångs skull, så var Tv kul för Arne. Kan det vara, att han gillar "tjocktv bättre än datorn flatscreeen?

kattassen
0

Vilken härlig film med lille Arne som så intresserat kollar på TV. Harar är väl kul tycker Arne…Glad

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

han verkar  gilla att  titta  på  tv   lille   arne.

catfoot
0

Han är som matte gillar Svensk Natur..Glad

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Fagddu
0

Jag får bara mina katter att titta på TV om det är en katt som låter i den. Annars är mina kissar helt ointresserade av vad som händer på TV.

Charmigt med en som är så intresserad. :)

Firinella
0

Ingen av mina katter gillar tvn förutom att ligga bredvid den för det blir varmt där men har haft en som var besatt av tvn. Varje gång den var på satt hon ca 5 cm från rutan och följde ,vad jag tror, prickarna på tvn. Det var en gammal sort så det var ingen bra bild.

Hawknestgrove
0

Ja här är de fåglar som kvittrar i bakgrunden, så det kanske var det som var kul att höra på

Sidentass
0

Vad roligt att få se Arne live:-) Han verkar gilla tv:n, mina katter har inte varit speciellt intresserade, men så är det så sällan som tv är på här..däremot är datorn igång hela dagarna..

majvi
0

Idag har Wille tassat in ett par mål i bandy-VM. Det blev visst lite jobbigt för han gick och lade sig sen.Det har tassats på släggor i finnkampen och har puttats omkull stackars skidåkare.Det är förresten tjocktv som gäller då kan man tassa både nerifrån och uppifrån.

Det säger väl en del om vad jag är intresserad av, men jag har inte så många tv-kanaler och det visas mer sport än naturprogram i dom.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Ja här är vi tvungna att ha parabol och guben är ju intresserad av boxning, så därför blev det viasat. MEn de visar inte mycket boxning numera.