KASTRERA MERA
Beställ djurskyddets affisch om kastrering och sätt upp.Den är gratis.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Beställde den och lite annat gratismaterial jag tänkte sätta upp för över en månad sen men har inte sett röken av det,,, sur……
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#1 Vid något tillfälle har det hänt att det har tagit tid innan jag har fått affischerna, men annats har det gått ganska fort. Jag försöker köra lite med återvinning-på ett ställe tar de ner alla lappar den 15:e och 1:a i månaden och då tar jag ner affischen dagen före och sätter upp den nån dag efter.Om jag kommer ihåg.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

#2Det var ju smart,
onödigt att kassta allt tycket jag, ok, konsertafficher, och dykl med datum där det har art men en såm här kastreringsaffich är ju alltid aktuellt,
Det är så många katter som lider ute, det behövs inga fler.

oj då glömt att skriva här, fick mina saker förra veckan sen, asffick om var är din sommarkatt nu,,, hm hadde för mig att jag beställt kastreringsaffisch men jag kan minnas fel, men ska sätta upp i den lokala ica afären tänkte jag,