Delsin växer!
Nu ska Delsin få alldeles egen tråd =) Delsin föddes av mamma Ayasha den 23/3-08 i mitt sovrum. Ayasha kommer från ett vanvårdshem. Delsin fick stanna kvar hos oss =) Delsin är 12 veckor. Han är framåt, kelig och lugn. Han älskar att sova i mitt knä eller i min säng.
Tidigare trådar. Online förlossning och Aishas ungar.

**En sådan sötis!
**

Åh behöll ni en sötnos! Kunde väl tänka mig det så söta som dom är 
#2 Ja, vi behöll en :) Vi tänkte behålla mammakatten, men våran katt Flammy kommer inte överens med henne. Jag får turas om att ha dom lösa i lägenheten. Ayasha hoppar på Flammy biter och river honom och Flammy som redan är blyg gömmer sig i badrummet och vägrar komma fram :( så vi bestämde att vi behåller den av ungarna som gillar oss mest ;) och då fick det bli Delsin =)
Sä sööööööööööööööötttttttttttt
Oj, så vacker den är… en den mycket gosig och kelen av sig?

vilken gullunge!….puss på nosen!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#5 Delsin är bland dom keligaste katter jag träffat =) min lilla gosetroll haha…
:) jätte fin katt :) en dunnboll
Så söööt han är lilla tussbollen och när han kommer i mogen ålder så kommer han bli en underbart vacker kisse om man nu får säga det om en kille.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
#9 Klart man får säga så om en kille. Han säger själv att han är snygg haha…

Du milde vilken skönhet..o vilka proffsbilder!!
#11 Proffsbilder haha…jag leker bara lite med kameran :) 

Säger också. Såna fina proffsbilder! Ett "proffs" kunde inte gjort det bättre.
En sån sötnos ni behållit……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#13 Tack
Han är så kelig och när jag bär honom så hänger han totalt avslappnad. Påminner lite om Ragdoll i stilen.

Han är ju bara för härlig Delsin!!
Och jag upprepar mig som en gammal skiva med hack i: Proffsfoton!!! Du är så duktig med kameran vännen!!! Hoppas du gör vykort och säljer för Akutgruppens räkning för här är en som skall köpa och bunkra upp då!! Skickar massor med kort/brev!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#15 Tack, jag skulle ju kunna skicka några foton till dig om jag skriver ut det på matt fotopapper då borde det gå att skriva på baksidan av kortet och använda som vykort:) Skickar pm.
Delsin har blivit en stilig kattpojke ;) och han har fyllt 14 veckor idag söndag :) Han älskar kel, klappar och att sitta i knäet. Han hatar att vara ensam. Han är en riktig kelgris :)
Delsin den stiliga

Delsin den charmiga
.JPG)
Mmm denna helt underbara ålder när de är som sötast egentligen. Men jösses nu börjar hyssen mer o mer *fniss*
//Pia
#18 hehe…
Ha ha man verkligen se "Va jag…., nähä, jag har inte gjort något….." Förvånad
//Pia
Just nu sitter Delsin i mitt knä och slickar mina fingrar :) Tydligen är jag smutsig ;) Han kräver uppmärksamhet hela tiden därför tar det sån tid att skriva. Han lägger sig på tangentbordet och vill bli klappad haha…Lilla trollungen

En underbart söt kattkille lille Delsin 
Hehe, jag vill hela tiden få det till Jeltsin…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#17 Guuud så vackra bilder på en mäkta skönhet..blir alldeles sjuk när jag ser dom:-O)

# 23 Hahaha Gunilla du är för tokig du 

Måste säga att det var en mycket vacker liten kisse, och vilka underbara färger den har sen 
Han är ju bara för härlig, gubben! Skriv bara in Jeltsin i fältet på Youtube, så får ni skratta!
Massa härliga filmsnuttar att välja på förutom denna!

Hahaha ja den mannen har man skrattat gott åt många gånger när man sett han på tv.

Kissen är för himla söt….. Såna ögon……
Haha…Jeltsin du är rolig Gunilla =)
Han är söt och jätte snäll =) mattes lilla trollunge…
Hm. nu har jag väl gjort bort mig
… Lille söta katten får väl hetaJeltsin…..
Haha..det får bli hans smeknamn Jeltsin
Haha…Jag ska prova att ropa på honom och se om han lyssnar på det namnet…kommer tillbaka snart…nu är jag tillbaka…Haha, han skrattade och skakade på huvudet…Haha…
Ja det låter likadant….. Han kanske har smygtittat på filmen…..
Haha..ja, han smygtittade faktiskt ;)
men vilken sötnos, så kille han är, helt underbar Maggan47 som är vääääldigt svag för långhår
Men så söt… vill pussa ju :)
Undrar om han har nån ras i sig? Vad tror ni? isf vilken? Påminner han inte lite om Maine Coon eller har jag helt fel?
Lille Delsin råkade skära upp sin svanstipp igår. Jag har ingen aning hur han lyckades med det. Han var i badrummet och sprang runt som en galning sen såg jag att han började jaga sin svans. Jag gick och tittade lite närmare och jag såg att svansen var blodig såg även att det var blod på golv och väggar :( Jag kollade närmare på hans svans och han verkar sakna några millimeter. Jag ringde till veterinären och hon sa att jag skulle raka svanstippen, rengöra med sårtvätt och lägga på bandage. Sen skulle jag kolla svansen på morgonen såg det bra ut var det helt ok annars skulle jag åka in med honom.. Bandaget tog han av på 1 minut, men såret slutade att blöda på kvällen. Jag var rädd att han skulle slå upp såret utan bandage (veterinären sa att det kunde hända) såret öppnades 1 gång, men sen gick det bra. Lille Delsin fick sova i badrummet med sig hade han bädd, filtar, mat och vatten. Jag kollade honom på natten och allting såg bra ut. Han var ganska sur på mig, men på morgonen var vi bästa kompisar igen. Jag har undersökt badrummet, men hittade ingenting vasst. Idag mår han hur bra som helst och det bästa av allt han låter sin svans vara ifred.
Hm… kan han ha fastnat i exempelvis kanten till eentuell duschkabin eller inunder badkar? Där finns et ju många gånger vassa metallkanter. Vet inte hur många gummihandskar jag skurit sönder på ett ställe på duschkabinen…..
Jag tänkte också på det där med badkar (har hemma) jag kan inte komma på någonting annat. Svansen mår bra idag :) Han bryr sig inte om sin svans utan låter den vara ifred. Så det kan gå. Jag är glad att det inte blev större sår.
Delsin har varit ute på koppelpromenad han var så duktig lille killen :) Han var jättemodig och nyfiken. Mattes lille spinnmaskin. Visst har han blivit större?
Förresten pälsen på svanstippen har börjat att växa ;-)

Så vacker han är den lille busen!! 
Åh herregud så underbar han e.
//Pia
Men lille sötnosen då :) va fint han går i koppel :) han är ju bara så charmig :)

Vilken liten tuss. Man vill ju bara lyfta upp honom och rufsa runt i pälsen på honom. :)
Kat08ja
Vad är han för ras? Vilka snygga tofsar i öronen :) och så mycket päls :)
underbart söt, gillar hans korta tjocka ben, och stora tassar Maggan47
Sån fin liten Jeltsin…..

Så vacker han är!
Man vill ju bara pussa på han :)

Så vacker han är!!
Honom skulle man lätt kunna förälska sig i!!
Måste vara lite skogis i honom eller?
Pussa på Delsin
Anita
Ja, visst är han söt min lilla trasdocka och jag får pussa honom varje dag 
#45 Han är en vanlig huskatt 
#47 Haha…Gunilla han har börjat att lyssna till namnet Jeltsin för jag har en kompis som brukar också kalla honom för det 
#50 Han är en vanlig huskatt, men när jag var hos veterinären och vaccinerade hans mamma så tyckte veterinären att hon var otroligt lik en skogis.
Pussa på den lille från mig med :)
Delsin sa att matte är väldigt dålig på att uppdatera hans tråd. Så här kommer lite nya bilder. Ser ni att han har ändrat ögonfärg? (för länge sen säger han när han fortfarande var bebis) Visst har han snälla ögon? och det ser ut att han ler hela tiden.
Delsin har hunnit bli 9 månader. han följer efter matte som en hund och han jamar när jag stänger tex. toadörren han vill vara med överallt. Mjau, mjau, mjau…Han charmar allt och alla han är glad, snäll, trygg, lekfull, mammig och väldigt busig. Han blir glad när det kommer besök tex. kattintressenter han går till dörren stryker sig mot människorna, hoppar upp i knät, rullar runt och visar magen, spinner och vill bli klappad…
Delsin
Oh så vacker han är… och som han tittar rakt in i kameran :) gosekillen där :)
#54 han älskar kameran och att bli fotad fast han brukar gilla kameran lite väl mycket han brukar vara liiite för nära ;-)
#55. Han vill ju gosa med fotografen, då måste man vara närgången ju :) allra helst stå på kameran :)
ja det har du nog rätt i…
Åh va vacker han är.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Underbara katt! Vad du är vacker!

Oj så fin han är Delsin underbart vacker kisse
Jag går hit igen och tittar rakt in i ögonen på gosekillen, man blir ju alldeles… alldeles… käääääär 

Att man kan bli vackrare med åldern det visar han tydligt! Få förunnat. =)
Delsin tackar för alla fina kommentarerna med Mjau…Mattes älsklingar har fått kattgodis idag. Mums… tyckte Delsin :-)
Helt underbart vacker kisse!!

Ett sånt snyggt lejon. Blir lite avundssjuk. :)