sotis är hemma
min älskade sotis är hemma nu sen 14 jan
.en kvinna hade sett han vid vårmånadsgatan och tagit in han sen kom han hem till mig .jag är så glad.
jag har innan han kom tagit hand om en hittekatt som heter silver .sotis är rädd för silver och jag försöker ha de i olika rum .till alla som läser detta kan ni komma med goda råd vad jag kan göra
om nån undrar kom jag åt fel tangent därför ser texten ut som den gör .
Skaffa kompostgaller och sätt i dörröppningen, de ska ha möjligheter att se och känna lukten av varandra,innan de träffas. Du kan hjälpa till med doften av dem genom att stryka en katt i mungipan -kinden sen gå till den andra katten som får nosa å bekanta sej med doften. Det är väl det första du kan göra för husfridens skull. Låt detta ta sin tid, släpp inte ut den rädde katten då rymmer den.
ergon sån tur! Han är väl kastrerad och idmärkt? Du ska se, att är han kastrerad och den andra med, så kommer kissrna att kuna samsas.
Hm det där textfenomenet får jag också till. Bara jag vet ju inte hur jag gör det…….KAn nån tala om?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men så skönt att höra att Sotis är hemma igen!
Tror också på detta med galler emellan så att katterna kan vänja sig först vid varandra genom att kika o nosa innan dom träffas på riktigt…
JAg vet att jag spårar ur, men hur gör man?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

va skönt att gubben är hemma , men var har han varit…
sotis var hela tiden i närheten av vårmånadsgatan och fick mat av 2 kvinnor .sen blev han insläppt av den ena kvinnan och i onsdags 14 jan när jag kom från kören ringde en kvinna på dörren och sa sotis var där.de ska få blommor.han satt under hennes bord liten och rädd .jag gick fram och kramade om han
Skönt att kissen är hemma igen.
Jenna