Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1631 ggr
Alexej
0

Söker helgrå katthane!

Ja, inte till mig…Men jag fick ett e-mail av en tjej som söker en helgrå hankatt, gärna i närheten av Skara/ Göteborg.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Putt! Finns väl en hos Crisse? Den på bilden? OCh transport går väl att fixa+

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Det är Charréz och han har flyttat permanent till Magda:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja såg det nu… Nå, någon som har en grå killkisse?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppet i Söderhamn hade ju en helgrå katt, bifogad bild, såg senast igår att den fanns ute i annons på blocket dock hittar jag ej annonsen nu, kanske bara blocket som fumlar sig??

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Alexej
0

Hittar inte heller på Blocket eller Hoppets hemsidan. Kanske har han fått ett hem?

Det var också lite väl långt borta, måste finnas gråa hankatter här.

mymlanbus
0

#4. Vilken snygging!

Mari
0

#5 Har mailat och frågat om de fått hem :) Då annonsen fanns ute igår men ej hittar idag. Ja gråa katter borde det finnas i närheten, tänkte inte på att det var en bit bort :p

#6 Riktigt snygg, är bra sugen själv på denne fast min katt här hemma kommer ej godkänna nykomlingen :/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

catfoot
0

Här är annars en snygging..Kanske inte helgrå..

Den gråa du visade kort på marie såg jag blev adopterad..

Vet att Hoppet har en jättefin honkatt helgrå, som ännu har minderåriga barn…tror hon kom från Ö-vik, kattsamlaren alla säkert minns..Hon är så himla fin…Om intresse skulle finnas så ber jag Hoppet om bild..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Gronstedt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På Trollhättans kattsluss (www.kattslussen .se) finns denna kisse, Holger.