upphittade katter
det finns en rubrik för försvunna katter,och där skrev jag in,ett halv år senare så kom min katt hem.jag leta men hitta ingen rubrik om upphittat.jag vill i allafall meddela att min katt är hemma och välbehållen och jag är över lycklig att han är hemma,ett halvt år, är mycket.eftersom min katt va borta så länge så skaffade jag mig en ny katt.innan det har jag givetvis gjort allt för att hitta fisen som min katt heter.jag ringde polisen,jag satte upp lappar överallt jag letade varje dag i ett halv år.jag köpte en ny katt,kanske för att döva min sorg.men jag kunde aldrig sluta leta,jag viste att han levde.så levde jag i 6 månader.jag kännde ett tag att jag letar snart ihjäl mig,jag måste fatta,(han är död,han finns inte mer,jag måste sluta leta,)jag la ner all min energi på att leta efter fisen.jag älskar min nya katt zigge,men när fisen kom hem!jag lipa som jag aldrig gjort förr.jag va jätte rädd för att det inte skulle gå bra mellan katterna.min nya och fisen,tänk om det inte går som jag vill.jag vänta en natt innan dom fick täffas,fisen va underbar,vilket tålamåd han hade,zigge ville mäst leka.jag har skrivit nog nu känner jag.mina katter kommer jätte bra överrens,ock fisen tvättar min lilla.många jul kramar bettan fisen zigge
Vilken härlig berättelse. men du glömde berätta hur fisen tog sej hem satt han där bara en dag och ville in.
Så härligt när ens älskde kommer hem igen och att det fungerar så bra mellan båda katterna nu också.
//Pia
Den här tråden hör väl hemma bland solskenshistorierna egentligen
. Vad skönt att Fisen hittade hem!

#3det kanske det gör,#1
En fantastisk berättelse med ett lyckligt slut.
Ska du inte byta namn på honom nu ? Jag skulle inte vilja heta fisen.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

jo fisen stod bara här utanför och ville in.nu har jag förkortat allt för att det bara raderas allt jag skriver.så fråga frågor så hoppas jag att jag kan svara.GOD JUL ÖNSKAR ZIGGE;FISEN OCH BETTAN

#5 det att han heter fisen är lite olyckligt,fisen föddes hos mig i mitt badrum.ända sen han va bäbis så sket han illa,så när han va tre veckor så kalla vi han för fisebullen.tiden gick och han vande sig vid det

nu har det gått ett tag och det funkar fotfarande jätte bra mellan mina katter,förutom att zigge jämt är på fisen som vill sova, men det tycker inte zigge att han ska göra,så då väljer fisen att gå ut istället.så i stort sätt så är fisen bara hemma för att äta och sova en timma sen går han ut igen.så länge han kommer hem så är jag glad.inatt var ju helt otrolig,han var hemma hela kvällen och natten jag släppte ut han kl.06.00 imorse.gött! kanske det vänder snart så att han vill vara hemma mer,det är bara 4 månader sen jag kastrera dom bägge,och jag har hört att kastrerade katter gärna håller sig hemma.