Tänkte börja banta.....
- Frukost. Ett glas vin. Ett hårdkokt ägg
- Lunch. Två glas vin. Två hårdkokta ägg.
- Middag. Tre glas vin. Tre hårdkokta ägg.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hehe, så sedan sjunger du helan gååååår :)
Men jag tror att man går ner i vikt rejält på det……
Man kanske blir dansant av sådant bantning 
Hänger gärna på din diet…men jag skippar äggen (tål inte ägg)
Det går väl bra 

Nä huskatt, du måsteha lite näring! Ok, du kan väl byta ut ägget mot skinkskivor då?
Den dieten tror verkar nog lite ensidig. Men du kanske tänker variera vinsorterna?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Bra Lena. Du har fattat galoppen!
Hmmm…trodde det var tillräckligt med näring i det jag skulle behålla
för hjärtat o blodet ska det ju vara bra iaf….
Skinka blirdet nog svårt med….får slåss med "tjejerna" om den…och vill ju inte missunna dom det…
Ha ha, jag har börjat banta.. Nyårslöfte.. Men detta tänkte jag inte på XD Så mycket roligare allt hade blivit.. Men jag kan stolt säga att: 3kg på 2 veckor!! Är borta.. puff! yey!! XD

#5 Skinkskivorna - nä dom sitter jag på när jag intar vinet
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Lucy då är du duktig. På mig har 5 kg smugit sig på sen jag la av med ciggen. Vad låter du bli då?
Visst Catfoot. Vi kan köra whisky i stället…..
Jag har prövat den här bantningsdietet. Jag gick ner några kilo, men det roliga var att man var lite lullig under tiden. Nu har jag en anna diet äter bara när jag är hungrig. Har gått ner 10 kilo. Men det skall bli mer, när det blir varmare ute.

Då väntar vi oss skojiga inlägg från dej på hittis sen;-)
Ingeelsie, felet är att jag är hungrig jämt….. alltid varit. Äter som en skogshuggare. har ju aldrig haft problem med det innan jag slutade röka
#13 Den metoden med vinet kommer jag ihåg, vi var i Lottefors
då
..
Din nya metod är inget för mig, jag är jämt sugen på något gott , helst på nätterna när jag jobbar. Då kan det bli kaffebröd, ostbågar och mackor med en massa kaffe.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Oh…. essut…. nu blev jag sugen på ostbågar 
#17 Det är gott ibland, när jag jobbade sist så såg jag en stor påse i ett skåp som jag gick hela tiden till.. Hoppas den är kvar imorgon så jag kan fortsätta att äta ostbågar.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
ostbågar är livsfarligt goda *dreglar ner i tangentbordet*

här är ett annat bättre tips. på morgonen går du ut på en 45 minuters snabb promenad , tag gärna med gå stavar. gör det ca 3 dagar i veckan , gärna mer , i början är det jobbigt , men sen kommer det bli skönare och skönare.ät gärna frukost efter turen, jag hade gått upp i vikt i höstas och kände att jag ville bli smal innan thailandsresan och det funkade, jag jick ner nästan 4 kilo , det bästa med denna metod är att dels viktnedgång,men ochså att man är klar med all motion för dagen och man kan njuta resten av dagen….ligga i soffan om man så vill , men det jorde inte jag ioförsig……….lycka till.
Jag äter bara när jag är hungrig. Jag åt igår och är fortfarande tvärmätt. Så jag drack bara kaffe till frukost. Men det blir nog en sallad till middag tror jag.
#13# det måste ju vara 100 år sen i lottefors.då måste ju inge-elsie varit glad hela tiden.
#21# du måste ju äta ordentligt. inte bara leva på kaffe. kram solweig.
Jag äter egentligen allt jag vill =) Fast har låtit bli den obligatoriska kakan efter maten.. Och äter bara godis på lördagar XD Sen är det mycket mer grönt på tallriken och mycket mycket mer motion! =)
Har slutat med det medvetna sockret i/på allt,
Inget fett på smörgåsen,
Lagar det mesta maten i ugn, utan extra fett.
Har minskat 15 kg på ett år utan att försaka nått.
Har svårt att motionera utan sällskap.
Jenna som har 10 kg kvar att tappa.
Är äggen verkligen nödvändiga ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#22# Jag var nog inte så glad bara lullig. Fast då skulle man dricka en flaska vin om dagen och äta sallad till. Essut och jag skulle köpa skor där, det gjorde vi för 10:- styck. Vi använde dom aldrig. Men roligt var det.
evamojje ja äggen är nödvändiga
! Skämt åsido, jag tror nog att jag ska ta sibelinas råd. Rörpå ig på tok för lite numera, sen jag slutade jobba med veden. Är inte en socker och fettgris, men jag äter så MYCKET….
OCh tyvärr, jag kan inte kör med myckt grönsaker längre. IBS……

jag äter ochså alldes för mycket, det kanske blir vin och ägg iallafall tillslut…
MEn då får du göra en sån bantning när du är ledig. Du kör ju bil i jobbet….
Men ska det va, så ska det..Kram..