min kattvakt
jag måste bara berätta om min kattvakt , dom är helt underbara , dom bor några portar ifrån mig , och hjälper alla grannar att ta hand om deras katter , när jag kom och hämtade ullis igår efter att jag kommit hem från thailand . så låg hon i en stol som blivit hennes favorit stol under dessa 2 veckor, den stolen fick jag ta med hem. så i natt låg hon och sov i den.. jag gav dom olika saker från thailand och 500 kr , som dom egentligen inte ville ha .dom tyckte det var för mycket , men när man vet att ens katt har det så bra , då är det inte för mycket….. eller va tycker ni…

En kattvakt är guld värd om man får sådan service som din katt tycks ha fått. Vi skall resa under vecka 7 och jag har magknip varje dag nu även om jag vet att vi har en granne som kommer att se till våra katter två gånger om dagen. Men det är så långa dagar…. och det blir så tyst i huset för dom. Då är det väl härligt att kunna lämna bort katten och att den får omsorg hela dygnet.
Helt klart värt pengarna tycker jag. Jämför med ett pensionat i två veckor. Det är inte gratis och då får katten bara en större bur att sitta i.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

kattassen , det är skönt att veta att ens katt har det bra när man är bortrest , jag skulle kunna lämnat henne tilll min bror ,men då hade jag trots allt oroat mig varje dag , trots att han är världens snällaste bror..men kanske inte alltid så uppmärksam med allt , som att stänga fönster mm,
Det går inte att bestämma värdet av en bra kattvakt i pengar:)
Kattassen, kan inte er kattvakt sätta på radion under dagen? Då blir det inte för ensamt för katterna.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

alexej
jag håller med dig om att man inte kan bestämma värdet i pengar av en bra kattvakt, men jag kände att jag ville verkligen visa hur värdefulla dom är för mig,…och nu kan dom köpa något fint för pengarna . eller trisslotter som dom brukar köpa…

#2 Så tänker jag med, måsste vara någon man kan lita på som inte låter katten rymma. läser alltför många anonser och hört alltför många fall där katten rymt från kattvakt, Tycker det var lagom betalt du gav dem,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja det som skulle oroa mig mest är ju just det där med rymning…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag e kattvakt nu i 2 veckor till Nova och Nemi då deras matte och husse är i florida. dom har varit här tidigare och är riktigt hemstadda här *L*.
Jag fick en limpa cigg (röker tyvärr
) och 6 kg royal canin torrfoder samt 500 kr av dom som tack för hjälpen sedan hade dom självklart med sig mat, kattsand, och egen låda. Jag protesterade men hon sa att det är guld värt att få ha sina katter hos någon man litar på. Så det var bara att tacka och ta emot. Och jag skulle göra likadant själv för det är ju verkligen skönt att veta att katterna har det bra.
//evamojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
HEhe och jag var kattvakt åt mina grannar i två veckor och jag fick 1,5 liter Bayleys och en liter Chivas…… ME Chivasen har jag gömt till speciella tillfällen……

Vi är kattvakter åt varandra här hemma och bestämt att vi inte skall ge något sinsemellan då arbetet brukar jämna ut sig. Det blir liksom en vandrande vinflaska eller något annat liknande och det känns tillslut lite patetiskt så vi har sagt att vi hjälper varandra när det behövs utan ersättning.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

det här paret ställer upp och hjälper alla och av endel får dom inget, en gång fick dom till och med handla mat till katterna pengar som dom ej fick tilbaks…
Hur kan man vara så otacksam…..Så snälla människor bör ju uppmuntras……

dom är verkligen snälla och endel utnyttjar det tuvär…