Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 938 ggr
Hawknestgrove
0

Värmdökissarna?

Väntar så på uppdatering om Värmdökissarna. KAn nån tala om, hur de mår och kanske visa oss bilder på de små?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

annebeate
0

Samma här. Skulle vilja ha lite uppdatering och gärna se bilder på de små liven.

elena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sist jag hörde av akuthemmet så var allt bara bra och nu har jag fått några foton på katterna.

Först mamma Ullabella

elena
0

Randis

elena
0

Sotnos

Marga
0

Fina! Är det Randis som var Maja Gräddnos?

annebeate
0

Så gulliga de är. GladBlir alldeles varm inombords när jag ser bilderna på dem och att de inte längre behöver utsättas för umbäranden ute i sommarstugeområdet utan har det ofattbart bra. När jag ser på Randis tänker jag omedelbart Maja Gräddnos, får sluta med det! Flört

elena
0

#5 Visst är det Randis som hette majja gräddnos från början.

Hawknestgrove
0

Ja just det… Majja som var en MAjjo?Flört

Så fina de är! OCh Puma, ett lakritstroll! Har du sett!

Marga
0

#8 Majjo..gräddnos..

Majo..nos

Majonäs kanske Skrattande

Inte bara Puma som älskar lakritstroll… suck!! Söt!!!

Puma77
0

Mojje gräddnos;)

Svart katt ha ha nä det sååååååg jag iiiiiinte alls *fniss* Ja du marga varför ska de alltid läska oss med svartnosar? ;)

//Pia

snickan
0

Oj vad fina dom är, men man kan väl få se lite mer bilder på dem

siberlina
0

va bra  dom har  fatt    det dom  sma     liven     ,vissa    bokstaver finns  inte har     i  thailand   ,som    ni  kanske  forstar

Hawknestgrove
0

HAha siberlina! Du viftar väl med tårna i sanden……

siberlina
0

hejsan   jag sitter   har    och    lyssnar  pa syrsorna,men glad   att  katterna    har    det bra

Puma77
0

Jag vill med sitta där och lyssna på syrsorna och pilla bort sand mellan tårna. Kanske pilla navelludd medFlört

//Pia

Sarah
0

De flesta av kattungarna vi har fått in på djurhjälpen har fått nya hem, se äldre är det lite sämre med. Har många vuxna skyggisar kvar på  katthemmet.

elena
0

Idag har jag hämtat de tre katterna för att de ska till veterinären för att kastreras och id-märkas. Allt gick bra och de är nu tillbaka i akuthemmet.

Lilla (Maja?) Sotnos som var mest rädd i början är den som nu är nyfiken och framåt. De andra två har också gjort framsteg men inte lika mycket.

De har det väldigt bra där de bor. Där finns marsvin i en bur och fåglar som flyger fritt ibland i huset. Så finns där två katter i huset sedan förrut. Ingen av katterna bråkar eller jagar de andra djuren.

Hawknestgrove
0

Så underbart! Lite bilder att se fram emot  kanske lite längre fram?

annebeate
0

Önskar också se fler bilder. Glad Underbart att de har det så bra.Glad