Är det lönt
Du kan ju alltid sopa upp så dom inte kissar i jorden

Jodå, jag ska sopa upp. Igen!
Och hämta ett annat blombord från vinden som har hög kant.
Skitungarna har i alla fall roligt. 

Ha ha snacka om skitungar:))
//Pia
En av mina jourkattungar satt i en stor kruka .När hon hoppade ner åkte både blomma och kruka i golvet, det var jag van med sen tidigare men denna gång ville hon inte stödja på ena benet.Hon hade brutit benet, som tur var var hon försäkrad.Jag var där när det hände ,men jag vet inte om hon råkade fsatna med tassen i blomman eller vad det var.Det gick ju så fort.
Blommor har åkt i golvet både förr och senare utan att nåt har hänt, men är oturen framme så kan vadsomhelst hända.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Jag har ibland samma problem, jag brukar lägga större stenar i krukorna så det inte blir så skoj att krafsa och kissa där.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...
Den lille missen stannar i allafall kvar vid "platsen för brottet". När jag hör ett brak nånstans i lägenheten sitter garanterat båda katterna någon helt annanstans en millisekund efteråt och ser helt oskyldiga ut
..
Nåja, krukan höll ju i alla fall :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Vilka fina blommor du har!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#8 Den krukan ja.
Den hade jag ställt ner på golvet innan dom välte den. Den som står i mitten på golvet på bild 2 stod i en blå kruka på bordet dagen innan… 
#9 Tack.
Alla blommor här i huset är ökenblommor.
D v s dom har lärt sig klara sig utan vatten i en månad eller så… 
Kattungarna på bilderna är två av dom som satt i bur för några dagar sen. Jag tyckte synd om Svante som är tam när han gnällde och ville ut från deras rum. Och jag tyckte synd om Lisa som satt på badrummet och var ganska tam och släppte ut henne så hon skulle hålla Svante sällskap. Så nu vänder dom upp och ner på huset. 
Då harjag ett bra tips! Som gör att du slipper små kissebarn i krukorna.
Beväpna dig med en sekatör och smyg ut och knipsa enris! Stick sedan ner i krukorna. Luktar gott, snyggt och garanterat kattfria blomkrukor!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Kul bilder! :) Fast inte lika kul för dig som ska städa upp efter rackarungarna. Det händer ett och annat när man har småtroll i huset.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
De blommor jag har hänger högt under taket.
Två klätterblommor.
Men katterna får inte vara i det rummet om inte vi är där. Lite koll har vi då.
Jenna

Igår när jag kom hem hade katterna lyckas förstöra 3 st krukor, varav en stor kruka. Matte var inte lycklig vare sig på katterna eller husse som skulle var snäll och städa och slängde ut mina amaryllislökar i -15 i tron att de var döda, risken är väl att de hann dö innan jag räddade dem, suck
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

De säger att man skall rensa ogräs…
…och försöker hjälpa till. 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
även den var grön å fin, innan..