Nu tar det sig...
http://www.kattkedjan.se/html/stod_oss.html
Så nu är det igång! Smsgåvor och hemsidan under uppbyggnad.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Snyggt! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Bra, fast jag har lite svårt med skriften. Kanske litelite färg i bakgrunden? I önskelistan kommer man inte in.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja texten kanske skulle ha lite tjockare för de som har lite svårt för det, önskelistan kom jag in i den öppnades i ett nytt fönster.
Kul att se arbetet gå framåt;)
//Pia
Nu kom jag också in, låter som min önskelistan:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Fint… bra att man kan smsa in och skänka en slant!
Kul att det artar sig så bra med allt! Grattis och lycka till!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vad bra Gunilla och ni andra!! Grattis! Behöver ni mig så hjälper ja så klart till. Tyvärr inte med miljoner då min egen ekonomi e i botten med alla katter men ja hoppas kunna hjälpa ändå. Saknar dock en gästbok :)
Ja sofia, funderar på det där med gästbok, men nae… är så rädd för knäppisar….. Skall tipsa Frank om era synpunkter! Dt är nämligen ha och inte jag som gör sidan! JAg kan inte……
Jättefin sida :) Tycker också att texten i menyn är lite svår att läsa, tar man bort skuggningen (ser ut som det är skugga tillagt) så blir det nog lättare att läsa :)
Fungerar inte Katt-länken ännu?
Det där med gästbok saknar jag också, men man kan ju ta bort de inlägg som inte passar och även sätta skydd med att man får skriva in siffror eller liknande så inte man får en massa skräp.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Frank har fått denna länk att läsa. MEn nej, gästbok det väntar vi med. Vad vi behöver nu, är hjälp av både praktisk och ekonomisk art. och det finns det möjlighet att ge utan gästbok. Inte för inte jag blev tvungen att byta telefonnummer hem till mig…….
Finns ju gästböcker som ni kan ta bort inlägg… Ni kan ju även svara om nån sk. knäppis skulle skriva. Det är alltid bra med gästbok så de som köpt katt via er osv kan skriva till er och då ser andra att ni gjort något bra :) besöksräknar e ju också att tänka på… det kanske ni hade… glömde kolla
Nix inte än…. Väntar att jag ska lära mig att lägga in smågrejer, för jag kan inte begära att Frank ska göra allt småjobb hela tiden. Plus att det är kul att lära sig något själv också!