Glad
Ville bara dela med mig. Tack vare er sida har jag n tagit mig modet att ringa upp de två katthemmen i Gävle. Pratat med dem och erbjudit dem 24 burkar PlaqueOff var. Och några nya halsband.
Båda hemmen ville ta emot dem så det känns bra.
Så någon gång under veckan ska jag ta mig i kragen och ta bussen iväg på en liten sväng till våra katthem och titta på de fina missarna och lämna grejer. Höra mig för lite om det är något mer jag kan hjälpa dem med.
Det känns skönt att kunna hjälpa, även om det inte är någon stor hjälp jag kan ge. Berättade fr båda hemmen att jag hittat dem tack vare denna sida och att det är eran förtjänst att jag vågade ta kontakt.
Tack ska ni ha.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Va bra att det är några som ställer upp!
Jag skulle jätte gärna hjälpa till, hur kan man hjälpa om man inte har några pengar eller saker att erbjuda?
#0 Vad bra Åsa! Blir också glad!
#1 I länken nedan hittar du en artikel med efterföljande diskussion där du kan du läsa lite om olika sätt att hjälpa till i arbetet för Hittekatterna. Det behöver inte alls vara stordåd som skapar tidningsrubriker för att det ska betyda något. Det finns även mycket att göra för oss med en tunn plånbok.
http://www.hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=d731619c-814f-4193-abe0-f783295c6f19
I länklistan hittar du länkar till många katthems hemsidor.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#2: Hojtar till när jag varit där så får jag skvallra lite om hur det var.
Audiatur et altera pars
Way to go Åsa!! Jättekul att du hjälper till och är så glad!! Som Lena sa så är många bäckar små väldigt bra….
Evangeline
Vad lycklig man blir när man läser ditt inlägg, ÅsaF
/Pelusa

Toppen Åsa!!!
Berätta gärna sen när du får tid, om hur det
var:-)
Jag har varit å pratat med kisserna på ett av Gävles katthem..Jag tror det var Gästrike katthem, men jag är osäker..Katterna var ute i rastgårdar, där stog jag å pratade kattspråk, (ja som vi fjolliga katt-tokar gör)..Jag träffade tyvärr ingen personal..men katterna var helt underbara, så keliga å alla sa ..TA MED MIG HEM…Ja tyckte jag i varje fall att dom sa..Men det kanske var bara för att jag ville ha dom alla…
(Min sambo var å tittade på nån lastbil i intill liggande verstad)

Jättebra! Jag förmodar att alla katthem och föreningar blir glada av allt de får.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#4,5,6: Tackar, självklart kommer jag berätta hur det var. Och även förhoppningsvis kunna visa upp någon fin bild därifrån. ;-)
För digitalkameran bara måste med självklart. Ska sätta mig här och sy någont som de kanske kan ha glädje av också. Svårt dock när man inte varit där och således inte sett vad de behöver. men det räknar jag med kommer bli lättare att veta efter mitt besök.
Audiatur et altera pars
Det värmer i själen att läsa om detta. Tur att det finns folk medhjärta oxå.Annars tycker jag mest det handlar om galningar. Kram och lycka till på din utflykt.
Hälsa var enda kattsvans du ser.
Jenna

#10: Ska hälsa till varje kattsvans med glädje. ;-)
Audiatur et altera pars

Akta dig bara Åsa så du inte har fullt med små katter när du åker hem. *ler*

Åh, vad underbart att läsa. All hjälp är bra, och det du gör är inte liten. Den är en sådan enorm hjälp. (Så man önskar att du bodde närmare Stockholm bara för det :-).)
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#12: haha, jag tänker inte bli en kattsamalare. Men det är klart, jag kommer nog få bita mig i läppen för att inte öppna mitt hem för ett par. ;-) Men det ska nog gå bra, ser till att hjälpa dem där istället och hänvisar folk till dem.
#13: Fast ärligt det är inte mycket till hjälp. Men många bäckar små liksom. ;-)
Audiatur et altera pars