Hopes dagbok
7/10 på morgonen såg ögonen inte alls bra ut, men hon äter och dricker och busar lite med lillan.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Det kan nog ta lite tid innan det läker. Jag skulle tro att hon även behöver någon form av antibiotikabahandling för att bli kvitt ögoninfektionen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
nu i eftermiddags så är höger öga mycket bättre igen.
#2 Då verkar det trots allt som det går åt rätt håll med den lilla kissen. Och att aptiten är så god är ett gott tecken.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Håller tummarna jättehårt här.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Måste tyvärr meddela att lilla Hope inte orkade mer. Hon var jättehängig sent i går kväll och under natten somnade hon in. Vi misstänker att hennes hjärta inte orkade mer och att hennes ögoninflammation hade spridit sig till andra organ.
Det är tragiskt att någon kan vara så kall att man bara struntar i hur djuren mår. Hade hon fått vård i ett mycket tidigare skede så hade hon med all säkerhet klarat sig också.
Älskade Hope som kämpade så bra men inte orkade hela vägen
Gråter
Så sorgligt nu när hon had fått ett bra liv.
Så ledsen så.
Tröstekramar från Jenna
#5 Så tråkigt att lilla Hope inte klarade sig. Jag vill tacka dig för att du tog så väl hand om den lilla kissen och gav henne en sådan fin omvårdnad under den sista tiden. Jags kulle gissa att det var en följdinfektion till kattsnuva som hon hade. Det kan som du skriver gå på även andra organ som njurar och hjärta. Du gjorde vad som fanns att göra. Tack än en gång.
Vi får nu tända ett ljus även för Hope.
Kram Lena

Jag vill bara gråta. Stackars Hope! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

stackars Hope och dej Milla….. du gjorde det du kunde för henne… och vid det tragiska slutet fick hon vara älskad…tröstkram till dej…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

En stor kram till dej Milla som gjorde allt du kunde för henne.
Gråter för lilla Hopes skull
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
En stor kram till dig, Milla, som i alla fall försökte rädda lilla Hope.
Evangeline
ni ska ha så jättemycket tack för er omtanke.
Jo det känns hårt att hon inte orkade mer,jag hade en liten förhoppning att allt skulle gå vägen.
Det var i allafall en sådan härlig och glad kattunge och hon skänkte oss en hel del skratt.Söta lilla vännen nu slipper hon iallafall besvären för sina ögon.

Men snälla nån…nu sitter jag här helt tårögd…lilla missen..vilken kämpe hon var..o vilken fin matte Hope hade under hennes sista tid..glöm inte snälla du…att misse hade den bästa trygghet o omvårdnad under sin sista tid..hon fick sluta i ro..i din närhet..
Vill ge dej ett stort fång rosor för allt du gjort för lilla missen..
Kram
Lizette
Men vad hemskt! Hon fick känna att det var någon som brydde sig om henne till sist ivarjefall. Det är så hemskt när någon dör ifrån en.
usch vad jobbigt,men tack vare dig så levde hon några dgr till:) hon åt iaf och fick de bra sista dagarna i henens liv… vad hemskt att se en kattt död så..ska ni begrava henneÅ