Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1365 ggr
MaalinF
0

Nytt kattforum

Jag ber hemskt mkt om ursäkt om detta inte är tillåtet och då får ni gärna ta bort detta inlägg.

Men jag (egoistiskt nog) skulle vilja göra lite reklam för mitt forum som är rätt så nystartat (en timme sedan). Adressen är

http://katternas.forum24.se/katternas.html .

Alla är välkomna, oavsett ras och erfarenhet. Jag hoppas på en trevlig uppslutning och tänker försöka främja för en trevlig stämning och intressanta trådar. Men som tur är finns det ett Fjantforum som man kan leka av sig på Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Lena
0

Kul med ett nystartat Kattforum! Lycka till med sajten!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MaalinF
0

Tack så mycket Lena Glad

MaalinF
0

Och vi är redan 3 hela medlemmar Skrattande

Alexej
0

Lycka till men vill samtidigt varna dig lite. Det är otroligt svårt att starta ett välbesökt forum. Det finns så många redan och så många som bloggar och dagen gar bara 24 timmar…

Men önskar dig så klart allt gott:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MaalinF
0

#5 Varna mig? För vad? Det är ju knappast skadligt för någon. :P Har sedan tidigare ett forum så det går nog bra.

Alexej
0

Varna för att inte bli besviken, så klart. Jag har sett en del forum som säkert var bra menade men självdog. Inte för att forumet var dåligt men ingen hinner läsa och skriva överallt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MaalinF
0

#7 Jag är väldigt envis! Skrattande Det tog ett tag för mitt andra forum att komma igång. Det är inte så stort nu men det växer allt.

Alexej
0

Bra! Flört

MaalinF
0

Men det tänka jag på också! Man är naturligtvis välkommen att lägga ut bild och information om sin katt om man saknar någon eller har hittat någon!

Ju fler ställen det syns på måste ju vara bättre.

Om man inte orkar/vill bli medlem så kan man maila mig med bild och info så kan jag lägga ut det på forumet.

katternas.forum24.se är alltså adressen.

Och min mail är filenon@hotmail.com och även MSN, så där går det också bra att lägga till mig så ordnar jag en tråd.

MaalinF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Loggan till forumet om någon är intresserad. :)

Alexej
0

#10 Fast jag skulle önskar mig en sajt typ Blocket som är genomplanerad och uppbyggt och gäller för hela Sverige. Bara med annonser om bortsprungna katter. Just nu finns de överallt lite gran.

Lena
0

#8 Med envishet kommer man långt. Helt omöjligt är det inte att bygga upp nya kattforum. Har själv lyckats med den biten två gånger. Det tar lite tid och kan vara segt i början, men om man inte ger sig så lyckas man.

Jag lägger in en länk till ditt forum under våra länkar.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Så fick du med mig också!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MaalinF
0

#12 Det är ju faktiskt en jättebra idé :)

#13 Lena, du är en ängel! Kyss Länken hit ligger faktiskt hos oss med :)

#14 Vad roligt, såg det! Hoppas att det kan bli ett trevligt gäng tillslut!