byta namn
jag funderar på att byta namn , jag tycker siberlina är så barnsligt ,har ni något namnförslag
Superlina
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
menar du andvänara namnet här inne? jag tycker inte du har larvigt namn iaf. Men vad har du för riktigt namn ´? Lina då kan du ju ta SuperLina,Lina efternamnet ja lite allt möjligt ta en kattnamn någona annans djurnamn exp på mina katter/Mizzan/Missy/Olga/Sture/Tellus Bor man i hus kanske har en liten gårdsnamn tar man den som Albatrossensgård (hitta på den)

jag skulle vilja ha något mer rejält namn ,kanske olga eller helga
Jag föreslår Salina

jag ska fundera ett tag
Nääääe du är "Siberlina" för oss det är inte barnsligt alls.
Kram Jenna
Enda sättet att byta namn är att du gör det som nyanmälan, dvs en helt ny inloggning.
Men jag gillar Siberlina:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA vi gillar Siberlina. Dessutom, så måste du avskriva ditt ganmal och logga i som ny. Eller rättare sagt, låta Siberlina sova i ro.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#0 Äsch Siberlina det är väl helt OK med Siberlina! Dessutom är det ju lite exter med att lägga upp en ny profil osv.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

men jag tror att vissa ser mig som en barn unge och jag är ganska vuxen
Förstår inte varför du tycker Siberlina är barnsligt, tycker det är bra, tycker du ska hålla kvar vid ditt sajtnamn . Sen har du en riktig snygging på bild också.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

debattia . det är sotis på bilden och visst va han en stilig herre ,han dog juni 2007 ,men bilden får va kvar

#10 Lägg en liten presentation om dig själv på din profil. Kanske bifoga en liten bild på dig och katterna så får genast "nicket" ett ansikte. För hur det än är så låter inte Siberlina barnsligt på något sätt. Det är inte namnet som avgör åldern;-)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
HAha och jag vet minsann att du inte alls är glyttig! Så för mig är Siberlina en vettig sund tjej som gjort mycket gott. Men som kattassen säger, skriv lite i din profil, behöver ju inte vara avslöjande ,men lite mer än vad som står nu!
Håller med, jag tycker inte Siberlina är barnsligt, jag tycker det är fint!
Ja när du kommer hem, så får du berätta, vad det egentligen betyder!