Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 939 ggr
siberlina
0

byta namn

jag funderar   på  att  byta  namn   , jag tycker    siberlina  är  så barnsligt   ,har ni  något    namnförslag

Debattia
0

Superlina

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Ledin
0

menar du andvänara namnet här inne? jag tycker inte du har larvigt namn iaf. Men vad har du  för riktigt namn ´? Lina då kan du ju ta SuperLina,Lina efternamnet ja lite allt möjligt ta en kattnamn någona annans djurnamn exp på mina katter/Mizzan/Missy/Olga/Sture/Tellus Bor man i hus kanske har en liten gårdsnamn tar man den som Albatrossensgård (hitta på den)

siberlina
0

jag skulle vilja  ha  något  mer  rejält namn ,kanske    olga   eller    helga

Crisse
0

Jag föreslår Salina

siberlina
0

jag ska  fundera ett  tag

Jenna-Gun
0

Nääääe du är "Siberlina" för oss det är inte barnsligt alls.

Kram Jenna

Alexej
0

Enda sättet att byta namn är att du gör det som nyanmälan, dvs en helt ny inloggning.

Men jag gillar Siberlina:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

JA vi gillar Siberlina. Dessutom, så måste du avskriva ditt ganmal och logga i som ny. Eller rättare sagt, låta Siberlina sova i ro.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

#0 Äsch Siberlina det är väl helt OK med Siberlina! Dessutom är det ju lite exter med att lägga upp en ny profil osv.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

men jag  tror   att  vissa   ser mig som en barn unge och jag är ganska       vuxen

Debattia
0

Förstår inte varför du tycker Siberlina är barnsligt,  tycker det är bra, tycker du ska hålla kvar vid ditt sajtnamn . Sen har du en riktig snygging på bild också.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

siberlina
0

debattia  . det är   sotis   på bilden    och  visst   va  han  en  stilig  herre   ,han    dog  juni 2007  ,men bilden får va  kvar

kattassen
0

#10 Lägg en liten presentation om dig själv på din profil. Kanske bifoga en liten bild på dig och katterna så får genast "nicket" ett ansikte. För hur det än är så låter inte Siberlina barnsligt på något sätt. Det är inte namnet som avgör åldern;-)

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

HAha och jag vet minsann att du inte alls är glyttig! Så för mig är Siberlina en vettig sund tjej som gjort mycket gott. Men som kattassen säger, skriv lite i din profil, behöver ju inte vara avslöjande ,men lite mer än vad som står nu!

Marga
0

Håller med, jag tycker inte Siberlina är barnsligt, jag tycker det är fint!

Hawknestgrove
0

Ja när du kommer hem, så får du berätta, vad det egentligen betyder!

catfoot
0

Siberlina…Jag tycker att det är ett namn som är DU…

Finns ingen anledning att byta, vi vet att du inte nå barnslig vare sig i namn eller skrift…Kram Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....