Vintervykort på katter
Har kluddat lite akvarell igen (gjort fyra motiv) för att kanske kunna få ihop någon krona till de hemlösas vård. Det är rätt mycket nu som ska gå ihop och jag ska ut på söndag och försöka få in två katter i Länsmangården: indianen Hiawata och en nyupptäckt dräktig hona som ska till veterinären. Sedan är det en kattunge som ska fångas in i Lövgärdet som ska få sin veterinärvård. Likaså gamle Hedda och Hektor. Och nu är lilla Verona dålig och fick även reda på att Sofia har det kämpigt.
Vet att jag är sent ute, antagligen för sent.. för att man ska kunna skicka dessa som julkort. Det får bli djurkort istället ;) Eller så får det bli nästa år, i god tid.
Funderar så länge på om man skulle lägga dom som auktion på insamlingsforumet eller om man kunde sälja ett set om fyra dubbla kort + kuvert för 100 kr. Alternativt ett dubbelt vykort + kuvert för 40 kronor.
Det är tryck på dubbla vykort efter original med bland annat handmålade glitterdetaljer på varje kort. Man kan välja om man vill ha stjärnor på himlen eller en katt som vandrar under fullmåne, kanske både och.. eller om man vill ha en silverbjörk eller glittriga tassavtryck i snön, silverstråk på granen eller inget silverskimmer alls. Eller så får man det jag väljer ut om man vill det :)
Knyter ett rött band om varje set. Jag bjuder på portot.
Har inte kunnat scanna så jag hoppas det ska gå att visa dem här ändå..
måste bara fråga. insamlingsforumet, var hittar jag det? 
OJ så mörka de blev här.. svårt att se motiven också.. jag får försöka ordna nån som scannar imorgon, annars får det nog bli en raderad tråd detta. Ser helskumt ut..
5 - Här chigak: http://insamlingsauktioner.egetforum.se
:)
Tack! :)
Vilka underbara kort, (man ser motiven fast det var mörka bilder). Tycker du kan sälja dom som ett set för 100 kr.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
9 - Tack essut, roligt att du tycker om dom. Det kommer inte fram så bra hur de ser ut i verkligheten tyvärr, men bra att de verkar synas okej ändå. Jag höll som bäst på att försöka hitta radera-tråd-knappen men kan kanske behålla den ett tag till och se. Hittade inte raderaknappen heller ;) Nån som vet hur man raderar en tråd?

Hej Kusten!
Vilka fina målningar! Du har verkligen talang för att måla…
Du ska ABSOLUT inte radera dem, i alla fall inte innan du har scannat in nya…
Håller med Essut50 om att det är en bra idé´att sälja dem fyra st som ett set.
Lycka till! /Lena
Jättevackra kort :-)

Suveränt vackra kort!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men du milde så duktig du är!!! Ta rejält betalt för korten..det är dom värda..själv är jag helt hopplös med penna o färger..föredrar att kladda i paintshop…helt fantastiskt jobbat Kusten!!
Verkligen vackra!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag vet sedan tidigare hur duktig du är på att måla och din tavla pryder sin plats på väggen här.
Tycker också att du skall sälja som set för 100:- för det är de värda och kan skickas när som hels till någon.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Men du har inte lagt ut de eller? Hittar inget. Dina kort är underbara!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Du är ju konstnärinna!
Tack för era gulliga kommentarer!
Vill man ha ett set vintervykort så kan man pm:a mig så skickar jag iväg det samma dag. Bara jag får adressen :)
Då kan man säkert få skickat iväg det i tid också om man vill använda det som julkort. Vet inte om det är okej att sälja på detta sätt här eller om jag måste göra på annat sätt. Är lite rådvill..
Tack för korten, dom kom idag. Vill bara tala om att dom är verkligen vackra, ska bara skicka iväg ett till en annan kattvän i Flen, dom andra tre ska jag ha själv.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"