Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 669 ggr
majvi
0

När man bor med troll..

Jag tänkte auktionera ute en bok med julsagor. Det skulle passa bra att göra det före jul och jag har letat igenon bokhyllorna i stan . i stugan och i boden men boken fanns inte där. Idag såg  jag boken, den stod i bokhyllan i boden. Det måste vara mina svarta troll som har förvänt synen på mig för jag har ju tittat igenom bokhyllan flera gånger förut och inte hittat den.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Jenna-Gun
0
essut50
0

Boken vill inte flytta från dig verkar det som.Skrattande

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Alexej
0

Jag köpte en fin ljusslinga för verandan i somras när det var halva pris på rean…Såg lådan flera gånger men nu vet jag inte var. Hoppas den dyker upp tills nästa jul.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Ja se dessa troll, det händer ofta att dom flyttar eller gömmer saker för mig. 

Jag brukar skylla på min mormor på andra sidan. "Nu har mormor varit framme och skojat med oss igen" brukar jag säga när jag hittar grejen som jag letat efter, där den ligger helt synlig på samma ställe som jag letat på flera ggr.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Simson
0

Som hos mig i år då. Köpte en ljusslinga att ha på balkongen något år före 2003. Flyttade och hittade aldrig den. Flyttade igen och hittade inte heller då. Flyttade igen och nu när förrådet aldrig blivit iordningställt hittar jag slingan direkt! Konstigt! Undrar om det är en fingervisning att jag skall stanna ändå? Det är en mening med allt tror jag. Även om det ibland kan ta lång tid innan man ser meningen.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady