Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkatthemsevenemang
Läst 406 ggr
Engla
0

Årets guldkatt

Har ni nominerat någon till Årets guldkatt?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Nej det har jag inte gjort ännu. Vart hittar men mera information om hur man går tillväga?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Lena: Nu är det för sent att anmäla….men mer info finns under www.agria.se

Engla
0

Själv har jag och en annan tjej nominerat Martiha på Katthemmet Kompis för hennes stora insatser. Hoppas att hon vinner!Skrattande

Lena
0

#2 Synd att jag missade datumet! Jag har varit för upptagen med flytten och allt som följde i kölvattnet på den. Katthemmet Kompis är väl värd alla bemärkelser de kan få! Hoppas på det bästa!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Kattliv har utsett sin vinnare. Jag ringde och frågade för jag var så grymt nyfiken. De ville dock inte berätta vem det var!Fundersam Och jag som vill veta om Katthemmet Kompis tog hem segern!Flört

Lena
0

#5 Då får vi vänta ett tag till i spänd förväntan! Hoppas det går till någon av alla dessa kämpar som Maritha och hennes likar!

//Lena

Sidentass
0

Känner såhär spontant..det är så många, så många som viker sitt liv för de arma katternas skull..jag skulle vilja dela ut massor med guldkatter..

Engla
0

Undra vem som kan ha vunnit! Flört

vanessa
0

Och glömde i vanlig ordning, då faktiskt du var en av de jag ville rösta på Lena. Men som sagt, den ena kattastrofen efter den andra gjorde att tiden inte räckte till.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Ja men jag har just inget gjort. Ni är så många andra som arbetar mycket mera och hårdare. Jag lär mig ju av er…. Det är det som är meningen med denna sajt.

//Lena