katt löp
hur länge brukar en katt löpa, jag tror hon är inne i en sån period nu
Det är nog lite individuellt, mina löper ca 10 dagar

Du tänker väl kastrera henne? Så slipper du löpet.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

jag ska snart gå till doktorn med henne , men hon har inte varit här så länge så jag ville , ta det lite lungt ,så hon blev trygg
är det en jobbig operation, tar det lång tid
När Thindra kastrerades så hämtade jag henne efter två timar. Hon var ju fortfarande groggy efter sövningen men hon sa till när hon vile gå på låda så jag skulle följa med och hon hade svårt att kontrollera bakkroppen när hon skulle hoppa upp i sängen m.m men på kvällen var det fullt ös som vanligt.
//Pia
Jag brukar låta mina kissar ligga kvar i buren så länge dom är groggy, för risken finns att dom klättar och ramlar hit och dit.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Siberlina, om du vill så kan jag skicka dig några ppiller, så kan du anpassa kastreringen efter tid och plånbok. Du kan få 6 piller av mig, räcker i 6 veckor. PM:a mig om du vill ha.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

hawknestgr ,tack jätte snällt ,hon är ju inte ute så hon kan ju inte bli gravid,men hon kanske skulle må lite bättre av p-piller,men nu sover hon som en stock…
Ja, om inte annat,så mår Du bättre… Slipper vrålet och eventuellt småkissande. Så PM:a mig, så skickar jag i så fall tabletter redan i morgon
Veterinärer kastrerar inte gärna under löptiden, tror pga blödningsrisk.
Antigen avbruter du löpningen med p-piller eller avvakta. Men ingen katt mår bra av att löpa.
Alla katter löper olika länge och ofta men det brukar vara mellen 5 och 10 dagar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

hon blir lungn när jag håller i henne och masserar henne på magen
Skickar dig 6 ppiller och en liten julgåva!
Gunilla

gunilla du ska få ett paket av mig , det kommer om några dagar
OCh du ett av mig!