NESTOR ÄR BORTA!!
**NESTOR ÄR FÖRSVUNNEN!
**
NESTOR RYMDE FRÅN HALLBERGSVÄGEN 16 (23/11) OCH HAR VARIT BORTA SEDAN DESS!!
SENAST VAR HAN NÅGONSTANS RUNT SPARA!
SNÄLLA HAR NI SETT EN SVART KATT MED VITA TASSAR OCH BUK STRYKA OMKRING I UDDEVALLA SÅ TVEKA INTE ATT RINGA MIG!
HAN ÄR BARA 6 MÅNADER OCH MYCKET SKYGG FÖR MÄNNISKOR MEN KAN SÖKA SIG TILL ANDRA KATTER!
CLARA RUIZ 0733807230
HAN ÄR OERHÖRT SAKNAD!!
STOR HITTELÖN!!!!

Såg att du bor i Uddevalla. Hoppas att du snart får tag i kissen.
Här en länk att läsa när kissen sprungit bort. ..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Lägg in en annons även här! uppdelat regionsvis!
http://www.djurenshimmel.se/djurinod/djurinod.html
Glöm inte att sätta upp lappar och höra md både polis och veter i trakten. Det gällde Uddevalla.
Kanske någon mer kan hitta länkar till efterlysningssajter?
Glö inte att annonsera i lokalpressen också och hittelön är väldigt bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puttar upp tråden..o håller hårt i tummarna för missen..har du satt upp lappar runt omkring i ditt bostadsområde och även där utlovat hittelön..kan han ha blivit instängd kanske..själv hade jag lyckats stänga in vår Spirit i soprummet, där han var instängd över en natt för en tid sedan..

putt ifall någon från Uddevalla är in och läser.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Putt..

putt
puttar även jag Maggan47
Putt
JAg med. Hur går det?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag puttar också för Nestor, att han snart kommer hem
Putt igen för lille Nestor
Clara, leta aktivt efter honom. Kolla i området så han inte blivit inlåst. Upp med lappar lite överallt och förse dem med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa och kolla så man inte tar ner dem för upp då med nya. Hittelön är inte fel. Är han märkt på något sätt? Kolla regelbundet med polisen om man fått in honom. Han hade setts vid Spara. Är det långt från ditt hem?
Hoppas så att du finner lille Nestor snart.

Vi har inte hittat Nestor än….
Vi letar och letar och har hjälp från Djurskyddet Bohuslän !!
Vi har satt upp lappar överallt och pratat med en vän som jobbar som journalist
Men snart ska vi flytta och det gör mig galen att inte kunna hitta honom!!!
Han är ej märkt, skulle bli märkt tre dagar efter han rymde…
Ja precis kolla så att han inte har blivit inlåst. Min mammas katt var borta i tre dar, han hade blivit inlåst i grannens garage. Mamma hade ju varit där invid och ropat på honom men hon hade inte hört honom jama. När granngubben kom hem skulle han köra in bilen så hade han flugit ut ur garaget. Så be de som bor där ikring att öppna så att du får titta in och verkligen se att han inte är där.
Spara var ligger det, är det långt från er?

spara ligger bara en trappa ner så det är inte långt ifrån alls!
Vi letar ofta efter honom och lämnat mat och skydd på de platser han kan tänkas vara
vi har ett skjul hemma, ska kolla om han är där…
Han rymde och for som en komet in mot vägen till skogen så vi får se
vi har pratat med alla grannar och lagt lappar i brevlådor lite varstanns!
jaha
är det en stor skog? Är vägen hårt trafikerad?
Kan ju bli svårare att hitta honom om skogen är stor menar jag och om det är mycket trafik på vägen så kan det ju finnas risk att han har blivit påkörd, ja du polisen hade du ju kontaktat….
ja du detta är inte lätt

ganska stor, vi bor i ett villaområde med mycket katter så han kanske söker sig till dom eller blir bortskrämd av dom
vägen nerför trappan är hårt trafikerad (därför är han innekatt)
och vi kanske ska snart flytta 5 timmar bort, så det känns otroligt tråkigt och svårt om vi inte kan hitta honom
han var en omplacerad vildkatt så vi hoppas att han klarar sig ändå
åh hoppas att ni hittar honom….
Ge inte upp utan fortsätt sprid budskapet att han är försvunnen och fortsätt leta aktivt efter honom. När skall ni flytta?
Antar att ni kontaktade DV Uddevalla? Polisen? Häng upp lappar på skolan, vårdcentralen, affären, bushållplatser, biblioteket, överallt där mycket folk rör på sig. Bra bild och hittelön. Min son och kompisar letade efter en katt när han var liten för de ville tjäna hittelönet.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men lilla Nestor, håller tummarna för att du hittar hem snart!