HJÄLP IT!!
Nu på morgonen har jag 60 meddelande från folk som anklagar mig för att skicka reklam och annat…?
VAD ÄR DET?? Finns det nån på it som kan hjälpa. Det känns jätteobehagligt och jag har ont i magen nu. eftersom jag inte har skickat något till nån förutom vanliga svar i en tråd.
Hjälp snabbt!
Mvh
kan det vara någon som har kapat din dator, finn ju sånna busar oxå. Skriv o fråga på it support, de kan säkert svara

Usch så jobbigt för dej..hoppas du snart får hjälp av någon som är kunnig!
Oj, hör med dem på Datorn i fokus! De är jättesnälla!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag satt in det nu på iFokus. Konstigt grej!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#0: Skriver de alltså att du har skickat privata meddelanden med reklam här på iFokus? Kan du ge exempel på ett sånt meddelande?
Vänliga hälsningar
Niklas
Verkar jätteunderligt! Skriv gärna och berätta mera om vad som hänt. Du kan skriva ett PM till mig eller till Niklas och berätta.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#6 Hennes sida finns inte längre………… avslutad
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja och jag som skulle kontkta henne, var det inte hon, som skulle ta hand om MAjja?

Jo……………. men Siberlina har nog hennes telefonnummer.
Bra, då hoppas jag, att det löser sig den vägen! Vi behöver ju inte ha vårt finger med i spelet i ALLT hihi!

skumt, jag har inte fått nån reklam, låter som hon är kapad elr nått,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja stackarn…….Jag har inte heller fått nån reklam….

Hej!
Inne igen med nytt namn. Fattar inget av vad som hände och är tekniskt okunnig! Men har fått väldig obehagskänsla av det som hänt och är bara inne snabbt för att höra av mig till de som undrar…
Jag hade 60 meddelanden i morse i min inkorg på iFokus och öppnade bara ett fåtal, enligt ett meddelanden så hade jag på nåt sätt gjort reklam på nån tråd om avlidna personer -nån person verkar ha mailat några ggr sammanlagt och jag var enligt honom väldigt osmaklig som kunde göra en sån grej, en annan hade bara skickat mig en smiley och en tredje undrade vem jag var…
Resterande tittade jag inte på utan ringde min man som sa till mig att stänga ner mitt användarkonto.
Men jag har mailat support och hoppas få en förklaring till vad som hänt! Tycker det är hemskt obehagligt för man vet ju aldrig vad folk kan göra i nån annans namn…
Mvh
hej kappa, bra att du är tillbaka. Maila till Niclas här uppe. han är en av killarna bakom så att bi kan reda ut vad som hände. Obehagligt men det är viktigt att de kan stoppa sånt innan nästa person blir drabbad.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Har mailat Niclas!
Tack för hjälpen!
Kommer troligtvis att stänga ner detta användarnamn också, för nu har jag blivit lite nojig.
Men Maja är inte bortglömd utan vi är på G 
Mvh babbla/kappa

Hej och välkommen tillbaks, men fy va obehagligt du har varit med om. Hoppas att Niclas kan reda ut vem/vad som ligger bakom.
Du sparade inte PM:En? Täkte att du kunde sparat ner dem som vanliga textfiler. USch så trist att sånt händer!

# 17
Har inte ens tänkt på att spara pm 
Mvh