Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 715 ggr
catfoot
0

Stackars kattungar

Läste på Hoppet hemsida, jag blir så arg, så j…la arg..Vilka människor å vilka ungar å då måste man ju ge sig på deras föräldrar oxå..Ja, jag går i taket av sånt här…

GrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrGråter..säger jag bara om dessa kräk till människor som gör detta mot djur..

Rosor i mängder till Hoppet som räddade de små..

Kopierade detta …..

Ett samtal idag på Hoppets telefon angående en kattmamma och hennes ungar. De hade tydligen bott hos en missbrukare på ****** i Söderhamn och blivit utslängda därifrån nyligen. Och inte nog med det, några ungar hade fått tag på en av kattungarna och hängt upp den i en kedja så den strypts.

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

anebit
0

Å jag blir vansinnig på alla föräldrar som inte uppfostrar sin ungar att vara snälla mot djuren.    SkrikandesGråterSkrikandesSkrikandes

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ankie
0

nä men va fanken är det för nedra ungar

har de lärt sig detta av sina föräldrar tro

Debattia
0

Usch! Jag blir så arg så jag ser rött när jag läser sånt här.Det är tur det är  avstånd till de som gjort detta. För några år sedan var det väl också några som hängt upp katter i träd  på ……..Får man inte nämna stället?

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

catfoot
0

#3..Vet inte, det var därför jag kryssade stället,..

Men det är bara att gå in på Hoppets hemsida så vet alla vart…

Visst är det väl fruktansvärt att många lär sina barn att djur har inget värde-…..

OT/Snyggt ....

Fagddu
0

Stackars kattunge Gråter

Hemska små ungar, och ******** föräldrar som inte har vett att uppfostra sina små yngel.

Hatar människor som ger sig på individer som inte kan försvara sig själva, det må vara katter eller spädbarn eller vad som. Om jag fick lägga vantarna på dem…..Skrikandes

Sidentass
0

Blir totalt vansinnigt rosenrasande..o kan för mitt liv inte fatta hur man är funtad i skallen när man gör sådana saker:_((

catfoot
0

Det som skrämmer mig är att vuxna inte lär sina barn att respektera å var snäll mot våra djur…Hur ska då våra djurs framtid se ut, när dom inte lär sig som barn att behandla djuren rätt..

Som de flesta vet så bor min brorson här hos oss…Oj vilka problem vi haft med katterna å han..I början flydde katterna ut för han var så dum, dom var bara inne när han sov eller var i skolan..ja, jag var livrädd att mina katter skull fara illa..men idag är allt annorlunda, han är till 95% snäll emot dom, ibland blir han lite för översnäll så katterna blir irriterade å han förstår inte att sluta i tid å då flyr dom ut…Så jag vet att inget barn är omöjligt, det finns bara omöjliga föräldrar som inte begriper bättre..

OT/Snyggt ....