Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettannonsdiskussioner
Läst 966 ggr
tjejbacill
0

Julkatt=Sommarkatt?

Knasig annons på Blocket.

Kattungar säljes "RÖDA TILL JUL"

Först började jag skratta sen tyckte jag det lät lite tragiskt. Sen när blev katter ett julpynt?  Efter jul då…..packas "kattpyntet" ner vid tjugondagknut kanske? Jaja… Hoppas dom hittar fina hem o inte packas upp i julklappspapper till skrikiga ungar som sedan tröttnar på dem.

Hawknestgrove
0

Suck, jo nog är det så alltid. Billig julklapp till ungarna. Anmäl annonsen om du inte gillar den. Kanske man kan färga om katterna till påsk i gult då? Förlåt sarkasmen……

Börjar bli som Jonathan Swift, ni vet "ett anspråkslöst förslag"……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

sett liknande anonser på blocket ett tag, blir bara förbenad, julklappskattungar, fina kattungar till jul, den perfekta julklappen,,, suck,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ledin
0

jag har oxå sätt en anonns på julkatter jag reagerade inte illa men fattar vinken, jag hoppas att köpare inte alls gör som sommarkatter.

Alexej
0

Det finns katthem som inte säljer katter direkt förre jul just därför…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Låter ju inte som världens mest seriösa annons! Ibland man vet liksom inte om man ska skratta, gråta eller bli folkilsken.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"