Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1337 ggr
catfoot
0

Bortskänkes..

två stycken huliganer, kille å tjej…Riktiga tonårsbusar….Vet ni hur mycket kattgrus från en påse blir om man sprider ut det över ett golv, det exprimentet har dessa två sysslat med nu på morgonen…Det är kompiösa mängder, oj va arg jag blev..Men det rinner av mig lika fort, två stycken underbart söta kattungar sitter å tittar storögd på matte å undrar varför hon är arg å skäller…Men dom var billiga just när jag upptäckte förödelsen..En morgon hos Catfoot, med grusade planer..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Puma77
0

*fniss*

//Pia

essut50
0

Dom kanske ville att du skulle ha jobb när du vaknade.Skrattande

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ledin
0

Hahaha! :D

Fagddu
0

*fnissa*

Vilken syn! :)

anebit
0

Dom  tyckte kanske att matte har för lite att göra?       FörvånadSkrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Fagddu
0

*fnissa* Jag tror bara de hade roligt jag. Inte tänkte de på att matte ska behöva städa… det kan ju ligga kvar tills nästa gång de vill leka… ;)

catfoot
0

Ja, nog ger dom matte jobb allt..Det var så med kattsand, jag trodde inte en påse kunde innehålla så mycket..Dom hade bitit sönder påsen, det såg ut som om vi haft besök av råttor i påsen…

Ja, det var en syn för gudar, mitt i allt sitter två stycken HELT oskyldigaOskyldig kattungar..Matte titta, vad har hänt här???…

OT/Snyggt ....

Destany
0

hehe jo ibland så driver katterna en till vansinne.. jag hade precis städat här hemma o vad tror ni puma gör jo hon välter ner ljus o sånt grrr…

Sidentass
0

hi,hiii…känner allt igen det där..jag kan aldrig ha kattsandspåsar framme..för då kommer den här mannen fram på fem röda o slaktar dom så man har sandlåda i hela lägenheten..här är kattsandsslaktaren..torrfoderspåskrossarn..o dokumentförstöraren i full gång med att sätta matte i köksjobb;-)

Simson
0

Siden och CatFoot kan väl flytta ihop? Ena familjen drar ut sand och den andra familjen kommer med papper… Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Ingen tokig ide Simson..

Men här är det oxå dokumentförstörare i allra högsta grad..Alla papper är strimlade eller perforerade, kan aldrig ha viktiga papper framme, då är dom garanterad förstörda…Har aldrig haft katter som gjort nått liknande..

Tudor släpar även runt på kläder, tunga filtar ja det mesta som han kan dra runt..Så liten, men en vilja av järn..

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

#10 Kul idé Simson!

Då ställer Catfoot, jag o alla pälsklädda till med inflyttningskalajs!

Skodon rekommederas inomhus för här lär vi trampa sand, rumla runt i torrissar o ägna oss åt så utvecklande saker som att plocka strimmor av papper!Flört

catfoot
0

Vilket party, Siden…Med torrisar å kattmjölk till förtäring..Fniss, jag ser de hela framför mig, hihihiiih…

OT/Snyggt ....

Simson
0

Jaha då var lugnet slut!

Jag köpte garn till ny mössa idag. Det garnet hittade Julian just! Man skall alltid bli misstänksam när det blir tyst!! Han hittade kassen och har bitit stora hål i den så att han fått ut garnnystanen…Obestämd

Förra året fick jag sticka fyra nya mössor för att de öppnar handväskan och käkar hål på mössorna…Förvånad

Puma77
0

ha ha som här där jag möter trasselsudd innanför ytterdörren när jag kommer hem. Trasslet ligger vid dörren och så får man veva ihop det för andra änden ligger inne i rummet. Gissa om någn har kul med nystanen. indre kul när man ska försöka hitta änden och virka med garnet utan att det ska bli en enda stor knuuuuuuuuut.

//Pia

Simson
0

Ja ibland har det gått åt så mycket garn till skarvarna att det inte räckt till hela tröjan för mig! Då är man så lagom glad?! Skrattande