Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 659 ggr
[LucyInTheSky]
0

Myspojkar..

är såå förkyld och febrig idag.. =( Tur att man har sina pojkar.. Ruphus ligger på mina frusna fötter och värmer dom. Melvin ligger och spinner vid mitt öra. Och Nemo.. ja, han försöker äta upp telefonkatalogen XD Pucko katt..

Hawknestgrove
0

Ja vad ska man med en telefonkatalog till? Eniro finns ju på datorn……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

#1 Ja just det! Och pröva och käka upp datorn! Det är något för de riktigt tuffa grabbarna. Lucy - skippa telefonkatalogen nu och låt Nemo få äta upp den. Flört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

[LucyInTheSky]
0

Hmm XD Jag vet inte… det blir en massa papper överallt.. Och han väljer rätt tillfälle att bråka med mig =) Orkar inte särskillt mycket.

Och om han börjar tugga på datorn.. uj uj uj.. vad skulle husse säga XD

Simson
0

Jag har fått lov att gnida in datorn med tabasco. De har gnagt av modemkabeln förr och är på väg igenom nu igen! Såg även att de bitit på startknappen till micron! Handtagen till nattygsborden är sedan länge väldigt små och oformerliga.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[LucyInTheSky]
0

Så det är vanligt att dom gnagger då =) ha ha, jag har hela tiden sagt till Nemo att det är hundvalpar som biter sönder saker inte kattungar.. Men som sagt han lyssnar inte. =)

uscha, jag fryser snart ihjäl tror jag.. *kanske liten överdrift men men*

Simson
0

Jag har inte en koaxikabel som är hel här hemma! =) Min Indy tror han är en bäver eller nåt!?

Jo de gnager när de skiftar tänder. Efter det vet jag inte. Trodde det skulle gå över.

Näsor är han speciellt intresserad av. Han bet uppfödaren som var på återbesök i näsan. Ja han bet henne i näsan. Hon var på återbesök hos oss… Det var ett sådant hårt bett att jag som stod två meter ifrån hörde det hela!

Jag har vaknat på nätterna av att han står och drar i mina örhängen och backar bakåt och ruskar på huvudet för att få död på dem! DET känns! Flört

Så jag skulle vara glad om han kunde gå över på telefonkatalogen eller varför inte reklamen?

Har varit förkyld sedan förra måndagen. Har bara varit hemma och inne. Katterna har gillat det massor. Vi har haft mysstunder under filtarna och kollat dåliga filmer på tv och ätit godis (de).

Hur länge kan man ha halsont och svårt att svälja innan man skall bli "orolig"? Man = kvinna = jag Tungan ute

Hawknestgrove
0

HAr ni provat att ha en kartong av wellpapp framme? Finns snygga på systembolaget, som det varit vinflaskor i alldeles gratis….De brukar vara superpoppis här att käka på. Sen när de blir fula, är det bara att hämta en ny. Finns ju ursnygga med blommor på…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Jag vet inte hur länge.. men ring vårdcentralen och bara snacka med dem. Dom borde veta.. kanske, ibland undrar jag. Jag har oxå svårt att svälja, inget sug efter mat överhuvudtaget.. uscha..

Simson
0

Jag brukar ha som regel att om jag inte vill tröstäta godis då är jag sjuk! SkrattandeCool Snörvel…

[LucyInTheSky]
0

Mina har förvaringslådor som hus i vår egenbyggda klättervägg.. sen har dom en bananlåda som säng där finns ett par hugg märken XD

#9 Bra regel! =)

catfoot
0

Simson, slå en pling till HC..Skadar aldrig, kanske en antibiotikakur behövs för att ta bort baciluskerna…Krya på dig…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....