Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 705 ggr
siberlina
0

katt bajs

min    lilla    gulliga   katt    ullis   brukar    bajsa  på  badrumsgolvet     fast    lådan    står  bredvid  , vad  kan detta  bero  på .  någon som vet?

[sofia-85]
0

Hmm… kissar hon i lådan e det ju ofta inte sanden. har du flyttat lådan? Är det rent i lådan när hon gör det? Annars kanske hon inte vill gå om det ligger nåt annat läskigt i lådan :)

Issa
0

Ibland kan vissa katter vara sådana att dom vill ha en låda att kissa i och en att bajsa i. Prova med en låda till.

Sidentass
0

Vår Mari har nån konstig idé att göra så ibland..kan tänkas att dom vill ha en låda att kissa i, och en annan att bajsa i..vi kommer att skaffa dubbel uppsättning med lådor till våra katter, man har rekommenderat 1 låda per katt, samt en extra..

essut50
0

Kanske lådan är för liten?? Annars prova en låda till..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

siberlina
0

jag ska   skaffa en  låda  till   , till  min  lilla  prinsessa. jag har inte  tänkt på det  att     hon kanske  vil  ha  två  lådor,  men är det  så  så  får    hon  ha 10   st    om hon så  vill…

Hawknestgrove
0

Testa med finkorningt kattströ också. Det är mjukare för tassarna. Lilla Esther här sätter sig ovillkorligen i duschen om jag har grovt kattströ numera. Ok, sprayar jag med Dettol, så går hon inte dit, men man kan inte vara påpasslig jämt….Så jag får köpa sån där fin… Tack och lov, så funkar det bra med Eldorados klumpnande. Den är billig och en påse för 20 kr räcker för mina busar i en vecka.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....