Mina nya vänner
Jag fick in några kattungar. Utekatten hade inte kastrerats och så kom det fram ungar. jag gillar inta avlivning av kattungar så här är dom nu.Hanterbara och de spinner högt. Mina katter tycker också om att leka men det är ju en annan fart i kattungar.
De har börjat sova i min säng på nätterna och nu är det flera av mina som också ska sova där fast de bara har gjort det ibland tidigare.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Mina katter har inte förstått vad man ska ha den här leksaken till. Enda gången den har varit intressant är när jag hällde i kattmynta.
Nu har jag fått in missar som verkligen förstår hur den ska användas.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Kajsa hade tänkt ligga i lugn och ro när lillkissen kom. Hon försökte tassa bort den men den ville inte gå.Då var det lika bra att ge sig.

#1 Oj där kan h*n nästan fastna om de kryper ut så där! hihi! Snacka om att krångla till det. 
#2 Det är bra med dem som inte förstår att vara "rädd" och övertygar de gamla med att det är roligt och trevligt att vara tillsammans. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilka sötnosar! hur gammla är dom ?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
De är kanske 3,5 månader nu. Om en vecka ska de få sin andra vaccinationsspruta och sen ska jag börja annonsera efter nya hem.
De var 3 kattungar i kullen och familjen valde att behålla en. Barnen fick välja och de valde den svartvita. Hade mamman valt hade det blivit den med mest grått. Vi har ju sett att svarta och svartvita katter inte väljs i första hand på katthemmen, men det bryr sig inte barn om.
Åh vilka sötnosar dom är. Bra att du tog hand om dom..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Vilka underbara bilder på så goa missar..så fint att du finns för dom..!