Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 578 ggr
[sofia-85]
0

Insider ikväll

Alltså ja såg reklamen förut för Insider ikväll… Ja spyr över människor. Hur kan man ha sex med ett djur???? Vilka mongon det finns. Ja blir så arg. Ja kommer inte se det för då ligger ja sömnlös året ut…!! Hur kan man? Varför får såna människor lov att leva när snälla oskyldiga människor dör? Usch va ledsen och arg ja blir…

Sidentass
0

Usch…jag såg någon artikel om detta..o det är så vidrigt det hela att man blir spysjuk för mindre..jag orkar inte se Insider när ämnet är detta hemska..

Ankie
0

nä jag kan inte heller se blir så heligt arg och ledsen, men det är viktigt att inte blunda heller

Debattia
0

Jag såg programmet och hörde jordbruksministern stå och lova att dom skulle göra om lagen, det skulle bli straffbart att ha tidelag med djur. Har kanske hjälpt med alla skriverier och påskrivna listor. Man skulle banne mig maila honom varenda dag om denna lag.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Imasy
0

Det var väl kanske ingen dum ide att maila Eskil varje dag? ;D

Då kanske lagen går igenom, om inte för att han ska få lugn och ro? ;) Och för att vara extra besvärliga får vi kräva att det ska diarie-föras också så de får ännu mer jobb. Så lättast är då kanske att sätta ett stopp för dessa snuskerier (som det en gång var dödsstraff på) en gång för alla om Eskil och hans Medarbetare ska få tid till annat på jobbet? :P

Icna
0

Jag såg också programmet, men jag hörde inget om att han lovade att göra om lagen. Utan att han tyckte det skulle vara straffbart, många ord men inga löften. Och han slingrade msig värre än en orm från början det tog en himla tid att få honom att säga vad han igentligen menade.

Var det inte en demonstration för inte så länge sedan mot tidelag? Hoppas det blir ett förbjud mot det så fort som möjligt

Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

[sofia-85]
0

Varför e det inte förbud det e frågan? Ja blir så trött på sånt här varför ska man få utnyttja djur? Då kan vi ju lika gärna tycka att pedofiler och våldtäkt e okej… Ja blir så arg…!!!