Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 978 ggr
Naquita
0

min högra hand*bild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad skulle jag göra utan min "andra" hand, min bäste vän Totte.

han finns alltid där för mig och vi har varit tillsammans om så mycket vi två, mer än någon kan ana….en del vet vad vi gått igenom, en del vet bara lite. Men huvudsaken är att vi tog oss igenom allt, och står starka och på egna ben nu:)

Min Totte har alltid varit lika snäll och go, speciellt mot skyggisar och moderlösa kattungar. Kaxig tonårskatter som kommer hit sätter han på plats, vänligt men betämt, men är aldrig elak.

Trots hans krämpor på "äldre" dar( artros + nedsatt syn)  är han fortfarande lika underbar, och jag kan skatta mig lycklig som fått vara en del av hans liv under dessa åren. Jag har aldrig ägt honom, vi har varit ett oslagbart team och jag vet inte hur jag ska kunna leva vidare den dagen han vandrar vidare. Han betyder så enormt mycket för mig, och jag lever efter honom och hans behov,inte tvärtom.

Nappisarna tycker om at krypa upp hos "pappa"

anebit
0

Å så rörd jag blir att läsa om din Totte och vilken reservpappa han är. Kattungarna ser ut att he det så skönt .

En underbar hund och en underbar bild som säger mer än tusen ord.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Vilken underbar bild.

De ser sånöjda ut.

Skönt med en sådan kompis.

Jenna

Naquita
0

ja, jag har många fina bilder på denna fantastiska hund, att jag hade kunnat göra en hel bilderbok med honom och hans godhet!

detta är en favorit…Totte 2005 med Noahs storebror som bäbis.

Naquita
0

Står ut med vad so0m helst…

Fagddu
0

En sån underbar bonuspappa dina kissar får. Han ser verkligen ut som att han ställer upp på allt. Vilken sötnos! :)

gulliver
0

Vilken underbart godhjärtad hund, mitt hjärta smälter Kyss.

Nappar direkt på din idé Naquita om att göra en bilderbok om fine Totte. Men hur ska det gå till och ska den då "säljas" till förmån för dig och KKS?

Kan vi inte ha en brainstorm?

Engla
0

Vilken underbar "kattpappa"! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

destiny
0
Naquita
0

ja, då ska det gå ju till förmån för KKS, speciellt "mina" katter isf:) men hur ska man kunna genomföra det..hm hm ….har ju fantastiska bilder  pch är jag på det humöret kan jag ibland även få till texterna, fast kanske inte jättebra kvalite på bidera alltid.

Bumbis
0

Vilken underbar hjälpreda du har Emma! Glad

Varifrån kommer egentligen "som katt och hund", eller är det uttrycket feltolkat, det kanske ska vara i positiv bemärkelse egentligen?

Lena
0

Underbara bilder och ord om en underbar vovve! Förstår hur mycket han betyder för dig och katterna.

Tycker det vore en kanonbra idé att du gör en bilderbok om honom.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

wolfie
0

Helt underbara bilder!

gulliver
0

#9 och 11 Men om vi slår våra kloka huvuden ihop så borde det fungera. Jag tycker det är en superidé.

Hennum
0

det här kan ju absolut ge uttrycket "som katt och hund" en helt ny innebörd ^^

så troligt fina dom är, vilken fantastisk vän, kan förstå att han är till mycket hjälp.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja, jag har ju säkert iaf 100 bilder på honom med katterna! han harhaft sina speciella katter han älskat och iuppfistrat. speciellat nappisen Oliver som kom till mig1 dygn gammal, och som "diade" mamma totte upp till 5 månaders ålder..*fniss*

ja, vi får luska lite..var börjar man, vad behövs? kan man få ngtbokförlag eller tidning atthjälpa till på ngt sätt? reklamföretga? eler går det med en vanlig skrivare?

hm hm…

de får t.o.m äta hans köttben!

Naquita
0

om ni undrar varför jag skrivcer som en krata såhar bara mitt tángentbord börjat leva sitt eget liv:(

Hennum
0

oj, vovve låter katterna käka på hans köttben. det måste jag säja är väldigt generöst av honom. :D

vår hund vaktar sin mat väldigt noga, men har inget emot att ta katternas. och när hon får ett grisöra så blir hon ilsken bara katterna kommer i närheten. ibland har hon ett förskräckligt humör :P

kul att hunden och katterna kommer så fint överrens.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

karins
0

Så jätte go hund du har till hjälp EmmaKyss

Fagddu
0

Det ser lite roligt ut när köttbenet är 10 ggr så stort som lillkissen. Men det verkar verkligen vara en underbar hundfarbror det där. :)