Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 796 ggr
Hawknestgrove
0

Dagens artikel!

Detta stod i STNB!

Strömstadstidningen…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Marga
0

Grattis får man väl säga , och lycka till !Glad

Simson
0

Lycka till! Bra att det skrivs!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Ja, men vilket tjafs det är för att få ett pluskonto! Är så arg, så jag kokar. Ska ner i morgon på Nordea och läsa lusen av dem!

Lena
0

Vad fint att ni fått ännu en artikel i tidningarna! Inget slår massmedia roll när det gäller att göra PR. Bra grepp det där med studiecirklar. :)

Är det så krångligt att öppna plusgirokonto? Det tycker man ju inte att det borde vara.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja om man ska ha det för ideelll förening så! MEn nu fixar det sig. V ar inne på Nordea och blåste örona av dem, så på tisdag så ska det vara klart! Det som duger för Skatemyndighete, ska väl för 17 gubbar duga för banken…..

Engla
0

Vad roligt med reklam för Kattkedjan!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Ja, men lagom kul med alla samtal om hemlösa kissar, som jag inte kan hjälpa, då fok har fattat fel1 De tror att vi är ett katthem!

Imasy
0

Vaaa?? hade ni problem att få ett konto för att ni är förening? det kan jag inte minnas att vi hade när vi startade billy, och vi har också nordea om jag inte minns helt fel.

Hawknestgrove
0

Nä, det var de själva som hade strulat bort det och glömt bort att ta kopior på mitt och Camillas körkort!