klaga på
jag har förstått att vissa är arga på mig och det får ni vara, jag försöker rädda denna katts liv. men jag kan ej ta in den till mig, dessutom finns den på landet och jag måste hinna med att jobba ochså, om den jick här utan för dörren så skulle allt va annurlunda, men som sagt , jag har bara velat ha hjälp,dessutom finns det 4 katter till där och dom tyr sig till varandra, mitt mobilnr är 0707574679
Jag vet att du gör vad du kan för denna kisse. Vi brukar på den här sajten jobba efter Röda Korsets paroll "Ingen kan gör allt, men alla kan göra något". Inget blir bättre för att vi kritiserar varandra och börjar bråka. Om alla istället drar sitt lilla strå till stacken kan det bli stora verk gjorda. Ibland tror jag ett det brinnande engagemanget gör att det liksom skenar iväg i en lite olycklig riktning för vissa. Försök att inte bry dig om det.
Nu verkade det ju finnas flera intressenter som kan hjälpa till i det här kattärendet. Det ser med andra ord ut som att de ska kunna lösa sig med förenade krafters verk. Vi får glädja oss åt det!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Asch, Siberlina bry dig inte om dom som klagar. Du gör så gott du kan.
En eloge för att du försöker rädda dessa katter från att gå ute i vinter.
Det är människorna som lämnar sina katter ute vind för våg eller dumpar dom som det skall klagas på.
Toppen att det finns 2 iaf som kanske kan ta in 2 st än så länge.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Exakt som Anebit säger..det är dom som dumpar katterna som skuggan bör fallas på, eloger ifrån mej också för ditt engagemang för missarna!
Jag har inte hängt med och vet egentligen inte varför det klagas på dig. Är heller inte intresserad av att veta varför . Vad jag vet är att du gör det mycket bra som försöker hjälpa dessa oskyldiga små varelser som andra bara dumpat. En eloge till dig!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
#2 Precis det är dem som dumpar sina katter som vi ska vara arga på, inte på varandra - här försöker ju var och en göra det den kan efter sina egna förutsättningar.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vet inte alls vad detta handlar om men om du inte hade uppmärksammat de här katterna du försöker hjälpa hade någon annan överhuvudtaget vetat om deras existens eller försökt att hjälpa dem då? Om det är så att någon eller några skulle ha gjort det utan dej har de ju chansen nu att hjälpa dem.