Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 545 ggr
[LucyInTheSky]
0

XD Massa kattlek!

Sitter här och ser på hur kattorna river lägenheten XD

Så underbart!! Melvin, Nemo och Farbror Ruphus leker! Det är lite ovant, dom vet inte riktigt om Ruphus verkligen vill leka.. =) Men oj oj det vill han! Vilka skutt och hopp! Och in i lektunnlen och ut igen, upp på klätter trädet och anfall leksakerna.. XD

Men han är lite för rund om magen för att göra smidiga vändningar i lektunlen XD ha ha..

[LucyInTheSky]
0

Har inte haft en så stor katt som velat leka förut! Yisses.. Han är stooooor!

Hawknestgrove
0

Åh så kul att höra! det blir något för vår lilla hemsida att berätta!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Dom är jätte söta.. ser lite läskigt ut bara när melvin och nemo är så små och kastar sig in i leken med stora Ruphus.. Just nu ligger stora kisse under en matta och Nemo på honom =)

Simson
0

Jösses vad roligt att höra! Hoppas du får till några foton! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[LucyInTheSky]
0

Ska göra mitt bästa.. men det brukar bli att så fort man kommer med kameran så sätter sig dom allihop och ska se vad jag gör istället.. eller så har dom inte tid att sitta stil på samma ställe som man bara fångar en svans eller ett öra eller nåt =)

Fast just nu slocknade dom allihop.. jobbigt med våldsam lek. =)

Hawknestgrove
0

Jo det brukar se rätt komiskt ut. Vet ju, när Arne och Esther och Arne och Pipis lekte. 4 kg mot 550 gr…. Groteskt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Ha ha ku att höra att de har kul tillsammans;)

//Pia

[LucyInTheSky]
0

#7 Dom tyckte mycket om leksakerna! Den blå bläckfisken var ju underbart söt!!

Fagddu
0

Låter som underbara bilder med små kissar som leker. Mina är inte så bra på det eftersom den ena är så mycket större än den andra… men ett tag brukar det ju gå bra. :)

Puma77
0

#8 det är min egna designade Pussy Punkare:))

//Pia