Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 473 ggr
Linda79
0

OT: Halvblind och stolt!

Jag fick för ett par veckor sedan veta att jag är halvblind i princip. Kapaciteten på min ögon är 60%

Jag har ändå lyckats plugga klart med goda betyg som VG. Men vet ni? Jag är stoltare nu när jag vet att jag klarat det med detta problem.

Jag gick först till en optiker och trodde han ljög för mig och överdrev, så igår kväll gick jag till en annan för en andra åsikt.

Det var sant men att jag ser bara 60% på bägge.

Jag har beställt världens snyggaste bågar…bronsbruna med fint mönster på sidan.

Bilder kommer sen!

Kram och ljus på er!

Simson
0

Ojojoj! DET var en stor bedrift att plugga! HUR i jösse namn har du klarat vardagen ens?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Linda79
0

Hihihi det undrar nog många. Jag är envis och trodde att jag bara hade grus i ögonen. Hehehe!

Nu vet jag att jag faktiskt inte var knäpp som misstänkte detta.

Jenna-Gun
0

Jag har aldrig sett mer än 40% i hela mitt 60 åriga liv.

Men det har gått bra tills nu.

I dag ser jag 4%

Jag hoppas få behålla dessa% ett tag nu.

Jenna

Linda79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mina två skönheter fast i brunt på ena och den andra i bronsbrunt.

Denna i bronsbrunt:

Ena är designglasögon av Tommy Hilfiger och har TH inpräntat med diamanter. Och den andra som inte är av designmärke har ett vackert blommotiv.  Imorgon ska jag hämta det ena paret och det andra kommer inom kort.

Längtar så mycket efter att få se…=)

Kram!

Sidentass
0

Känn dej mäkta stolt över dej själv…Vilken bedrift du gjort!! Än en gång blir man påmind om att inte gnälla över småsaker..tänker också på dej, Jenna..

martdat
0

#3   Hoppas jag med, usch vad jobbigt,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Linda79
0

Tack vad gullig du är…

Jag håller just nu på att plugga upp mina kärnämnen för jag ska vidare så småningom. Jag vet ej ännu om jag ska vidare sedan till barnmorska eller barnläkare. Inne lite på barnläkare då jag verkligen är nyfiken av mig i att ta reda på orsaker till saker och ting hos barn.

Jag tycker verkligen om kroppens anatomi och latin samt diagnoser mm.

Min man sporrar mig till att göra min dröm till verklighet och jag är honom evigt tacksam att han väckte min lust att göra det också.