Imorgon kommer James!
Kommer ni ihåg tråden om James som ville komma in?
Imorgon kommer han äntligen till oss!
Han verkar vara en sån underbar liten herre efter vad Carina har berättat för mig! Det ska bli så spännande och underbart att få hit honom!
Bilder kommer såklart så fort han har anlänt :))
Härligt.
Kram Jenna

Lycka till! Toppen att han får ett hem hoa dig:D
Vad härligt att du kunde hjälpa kissen och det blir roligt att höra mer om honom och få se bilder.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Vänta nu var det gentelmannen James, den svarta katten?

#4 Japp det stämmer
. Och han är verkligen urmysig, vill ligga i knät hela tiden och mjölktrampar. Han fick till och med mjölktrampa på världens klokaste och finaste kille nämligen Carinas hund storpudeln Jacob som är min favoritkille.
Du kan inte ana Starchick hur lyckliga och tacksamma vi är Carina och jag över ditt tålamod med att vänta på James. Det dåliga vädret och avstängda vägar satte ju stopp för uppfärden förra gången.
Men nu håller vi alla tummar tills de blir blå för att det går vägen denna gång.

Jaså lilla James!
Han såg så söt ut!
Vad roligt det ska bli att ser fler foton!
Jag har tänkt så mycket på James sedan hans historia om hur han hade det publiserades blir jätteglad av att höra att han är inomhus nu och ska få komma till dej i morgon.Du är toppen som hjälper honom!
James som var så kontaktsökande delar säkert den uppfattningen.

Aha lille James, ja men vad härligt att han är på väg till sitt hem! Det verkar ju vara en jättemysig herre av era beskrivningar här ovan att döma
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Vad bra att James får komma till er! Sådant här blir jag alltid så glad över att läsa. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nu är han här!!
Så underbar kisse måste jag säga! Det tog nog ungefär 3 min innan han låg i min mans knä och spann loss fullständigt!
han har för tillfället ett eget rum och så fort man går in så slänger han sig i knät på oss och vill gosa! Mina katter är sååå nyfikna på denna herre och vill så gärna in i hans rum och hälsa :))

Så vacker han är. Älskar svarta missar.
Har två egna.
men James så bra han har det nu, älskar svarta katter

Underbar läsning. Jag blir så lycklig varje gång en kisse får ett eget hem.
Puss på nosen! 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vilken fin kisse och jag håller med om att känslan är underbar för varje katt som räddas.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

En så fin liten svartis du har nu. :)
Jag har ingen svartis. Stackars mig. ;)

Nu kan jag dra en lättnadens suck
. Äntligen är James i hamn och hans trägna önskan om att bli älskad är uppfylld.
Tusen tack Starchick.
Åhhh,Så underbart lilla James behöver inte längre gå ute och slipper fajtas med andra katter tack vare er.En sån söt och tacksam liten katt ni har där!

Jag blir så glad när jag ser att han har det så bra!
Oh vad underbart att han redan ger så mycket av sig själv! 
Det är underbart att se på dessa fotona! 

Ja han är helt underbar och jag är helt förälskad :)
Han har ett väldigt speciellt sätt att äta! Han plockar upp maten ur skålen och lägger den på golvet för att äta den från golvet ist haha! Skrattar så gott när jag ser det! Ska försöka få ett kort på när han gör så! Han är dock svår att fota, han vill ju vara så nära hela tiden så oftast blir det bild på en nos eller ett öga :)
Idag så har James vart på upptäcksfärd i huset medan mina andra katter är i tvättstugen! Det var väldigt spännande tyckte han! Han har vart uppe i sängen och gosat med min man(han kommer nog bli en riktig sängkatt sen när han får vara ute i huset hela tiden)
Mina 2 daer var inne en snabbis och kolla in den nya grabben och var väldigt nyfikna. Lucy satt i ett hörn och surade och fräste medan Tezzla var framme och nosade och gick dit James gick! Nu var det ju bara nån minut dset handlade om så det är svårt att säga hur det kommer gå men det känns som att dom kommer bli vänner!!

#21 Röra det är jag van vid! 

Tusen, tusen tack för att du ville ta emot James!
Jag kan inte tänka mig ett bättre hem för honom, än hos dig och din familj, och det var så trevligt att få träffa er. Både Stefan och jag kände oss lugna och trygga då vi körde hemåt mot Malmö.
Sådana här möten med människor som er, ger förnyade krafter att försöka göra skillnad.
Tack också till Hittekatter, och Gulliver som gjorde det möjligt för James att få en egen familj……och säng.
Hjärtliga hälsningar
Carina
KKS Malmö
Detta är en riktig solskenshistoria med James i huvudrollen, så fin katttjejen är också som James får bo ihop med.Det är så roligt att få läsa liknande berättelser om katter som har haft det svårt och verkligen fått hjälp

Härligt att han fick en egen säng att myza i och en familj som pyzzlar om honom,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jag blir alltid glad när det slutar lyckligt för en liten kisse. :)

Vad glad jag blir!!!!