Djurhjälpen
På måndag ska jag till Djurhjälpen i Waxholm och börja som volontär. Ska bli väldigt spännande ;)

Grattis!!! Det skulle jag också vilja göra!! Lycka till och hälsa alla katter!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

hälsa kattungarna i karantänen…..o givetvis de andra åxå..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Killen börjar nog ana att jag kommer att skaffa en katt till ;) Vi har två hittekatter på ca ett år nu och en liten bebis till gör inget ;)

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vad underbart, de behöver all hjälp och det är så underbart att få jobba med alla underbara katter.
pussa Vitnos från mig.
Lisa
Ps. jag har 4 st ungar som tillhör Djurhjälpen Ds.

Nu har jag varit där två dagar och ska dit igen på söndag. Har varit väldigt bra. Tyvärr är så många katter så rädda att det känns väldigt svårt. Men det är bara att ta det lugnt. Fastnade direkt för Göran. En äldre riktigt sliten kisse. Han har ont i benet/ ryggen där en skada har läkt fel. Dessutom är han väldigt förkyld och har skabb. Men, det finns ett lugn och ngt väldigt värdigt över honom.
Lisa vad kul. Fick du mitt PM? Det har varit så knepigt med dem sen de ändrade iFokus. Hon är iaf världens gosigaste nu för tiden :) Springer med snabba steg till sängen då jag går och lägger mig. Sen kurar hon ihop sig brevid mig och sover gott.

#7 Åh, är detta min och Lisas Vitnos, som vi tog in i Sickla? Så härligt att höra att hon är en goskisse numer, inte har du någon bild på henne nu när hon är vuxen? Skulle vara så roligt att se hur hon ser ut nu. :-)
Det finns inget mer glädjande när man äntligen får lite kontakt med skyggisarna, minsta lilla framsteg värmer en för resten av dagen.
Nästa vecka ska mitt gäng in till katthemmet för vacc och eventuellt så stannar de kvar, inget bestämt men då får du ta hand om mina pluttar.
Jag svarade på ditt meddelande kom inte det fram?
#8, ja det är "vår" Vitnos. ;-)
Till alla som inte har kollat in djurhjälpens hemsidan:
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#7 Det finns lite bilder i tråden Osmo och Vitnos och lite i Glad! Fått gå ut.
Vad kul att du börjat som volontär på Djurhjälpen! Det är en fin och värdefull insats som du gör. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Har inte hunnit vara där på tre veckor då jag har tentor. Saknar det verkligen. Är dessutom så glad att Filippa har fått ett jourhem. Lilla fina fräskissen som jag gett skinka varje deg jag varit där. Mer och mer kom hon fram och följde efter en då jag var där. Jätteglad att hon fått komma till ett hem så hon har större chanser att utveklas.