Ny affisch
En ny affisch att skriva ut och sätta upp från gruppen för en bättre kattstatus.
klicka här för att se affischen
//RolfH

Tack för affischen.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jättebra!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Tusen tack! Kanonbra!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hur bra som helst. Den ska sitta bl a på min hemsida.
Tack RolfH!
Bra affisch!
Ska försöka sätta upp den när jag har skrivit ut den!

När jag besökte www.katthemmetkompis.se i söndags på deras öppet hus, såg jag att de hade en pärm med just den affischen! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#6 Ja den kommer från de som tagits fram i kattstatuskampanjen. Ett mycket bra material som vi alla kan hjälpa till och sprida i vår närmiljö.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

En underbar affisch! Ska ta med min bläckpatron till påfyllning på torsdag och sedan skriva ut några stycken och sätta upp där folk brukar annonsera om kattungar. Ska också försöka få sätta upp affischer i några affärer i närheten av skolor och sådant.
Påminner mej om när vi startade msn-gruppen Kattstatus 2003. Men min dator krascharde och jag kom inte in på min msn-adress och kunde alltså inte logga in som värd längra, så gruppen trillade. Därför känns det skönt nu att det finns människor som vill höja statusen för våra goa katter.
Mettan