Behöver du muntras upp? *bilder*
Det är säkert någon mer än jag som behöver få ett skönt leende på läpparna om bara för en stund
In med lite roliga bilder på era katter, hittekatter som planerade.
Här är mina roligaste bilder;
_Vad ÄR det för nåt? En hamster? En ny djurart??
_
"Talar du med MIG?! va? va?!"
_
Ey, vad vill du egentligen??!!
Monsterkatten anfaller!!
BÄSTA BILDEN *fniss*
Soppa är äckligt!!
_

Det här är min favvobild på Lotus som nu fått nytt hem :)
Bläääää!

Gud, så mysiga bilder! Heh, soppbilden,han skulle smaka min älgsoppa! Då hade han inte sagt bläh!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Här kommer en riktig husmor..minns hur ofta hon var med mej i köket o var placerad på min axel..här får jag hjälp med lussekatterna!

Vilka underbara bilder ni lagt in här…skojigt med sådana här lättsamma trådar också!!

Så fina bilder.. De behöver jag just nu…

Vilka skojiga bilder

#8 hi,hiiii..den var för härlig!!!

Roliga bilder kommer här (jag har sååå många
)
Cassandra ca 7 veckor, bekvämt?
kattkorg?
Fågel eller katt? ![]()
Maxi behöver tvättas 
Såhär sov Maxi tills jag kom o störde 
Tuss när hon löpte: sjöng opera och kramade ledningar ![]()

Haha, skojig tråd!

TÅÅÅBIRA!!!

Bläsch!!

Överviktig?? JAG!?!?

SLUTA KNÄPP, annars äter jag upp kameran!
Snyft! inte har jag sånna roliga foton på mina katter

Blä…

My, lååång hals…

Stopp..inga mer bilder på Myg….

Blixten är en riktig bajsarkung!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hur får ni era bilder att bli så stora? Trög här. Som vanligt.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag la in din bild i tråden Engla……………
Klicka upp bilden , högerklicka och klicka på kopiera. kryssa bort bilden. Hantera, redigera och högerklicka, klicka på klistra in och klicka på ta bort fil samt publicera igen.
Super roliga bilder……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vill du sedan ändrar storleken klicka på bilden och dra in eller ut nedre högra hörnet. Kollar att det blir rätt proportion.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Kamouflage Pärlan eller så drömmer hon att hon dyker 
#23 Hahaha! Vilket kort!
Sur Smokey
- Vad vill du??????
Mindre nöjd Maja
Tänk, justbde där fina kragarna verkar var lygens att få tag på här! Skulle så gärna vilja köpa en eller två att ha hemma i reserv!

Skön sovstil på min lilla nya kisse Lillpysen

*skrattar mig halvt medvetslös*
Vad underbar denna tråden blev!!!
FLER bilder!
Jösses vilka roliga bilder ni bidragit med, gav mig många goda skratt högt här! :)

Få se nu? Vilken bok skall jag välja?

Måste du ta kort nu igen? Då sitter jag kvar så här!

#18 Jisses…jag smäller av..vilken härlig bild!! o kommentaren var ju som klippt o skuren..!!
Underbart!!

Lägg av nu, matte….. zantino sover… ;)

#14 DET kallar jag en stor mage ;) hihi hur blev den bilden sån egentligen?? är det hennes päls?
#2 Gunilla, om Tilde smakat din älgsoppa hade hon nog ändå haft samma min, det var inte smaken det var fel på utan konsistensen! Det RINNER ju!?
Hon dreglade och spillde och dreglade mer så hela hakan var sjöblöt och gud så sur hon var att matte hade förstört maten, så till slut tog hon till denna metoden istället….
(ps: gillar katterna älg?? Fröken Tilde här är kräsen som sjutton, varken leverpastej eller kokt fisk duger åt fröken. Burkmat is the shit ;) )

Tack Alexej, jag har inte riktigt fått kläm på att lägga in bilderna än. :)
:) Du gör som du gjorde men sedan klicka du på bilden igen, sedan höger på musen-kopiera, klicka bort bilden. Går in under Hantera inlägg, redigera, klistra in eller Ctrl+v. Klicka sedan på bilden och dra inåt nedre höger hörn till rätt storlek. Det blir det om strecken under försvinner. Publicera, färdigt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Beröm..beröm…o ännu mer beröm….vilka underbara bilder som ligger i den här tråden!! Blir så glad när jag ser dem alla!!:-)

Nepp, det ville sig inte.
Du ska inte kopiera adressen till bilden utan högerklicka på bilden och kopiera!

#46 Det var det jag gjorde. I Firefox får jag ingenting alls kopierat, i Safari får jag adressen fastän jag högerklickar på bilden. Jag har alltså försökt i Firefox, i Safari, och med att kopiera i ena programmet och klistra in i andra. Det enda jag inte orkat göra är att antingen sitta och skriva kod i Safari, eller gå ut och leta reda på en pc. :)
Haha, då rekommenderar jag att du letar en pc ;)

#48 Väl talat!
Kopiera in bilder verkar enklast i Explorer faktiskt. Det fungerar inte alls i Firefox. Däremot lyckas jag nästan krascha Explorer varje gång jag försöker mig på att lägga in bilder. Jag tycker faktiskt det är lite meckigt med bilder här på IFokus…
Det blir nästan alltid något strul varje gång jag skall lägga in i inlägget. Har man sedan flera bilder tar det ju en evighet att ladda upp bild, öppna filen, kopiera den, klippa in i inlägget, justera storleken (som inte är proportionerlig i indragningen) etc. för att sedan i värsta fall få en krasch och tvingas börja om igen…
(Ursäkta trådstöld och gnäll… är lite ur humör idag)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Kattassen, ladda ner ett litet program som heter Image convert! Blev tipsad av datorkillarna här i fokus, jättebra1 Där gör man en liten fin kopia av sina stora bilder och de lägger sig alldeles bredvid originalet! Håller emd, Firefox går inte att använda när man skall ha in bilder. Text går bra att använda snabbkommandona. eller så kör du IEtab som du hämtar hem från Firefox, så kör du IE från Firefox det gör jag! Oklart, då frågar du änglarna på datorn i fokus!

#52 Jasså är det sånna härligheter som Willys har att erbjuda sina kunder - *jag rusar dit på en gång*!!
#53…"Finn ett fel"..hi,hiii..underbart passande kommentar till den skojiga bilden!!:-)))

#53 Ser nästan ut som "Fem Myror" med Brasses väska. - Gissa vilken som skall bort…? fel fel fel fel! Den prickiga förstås… nej katten? eller ???
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hi hi underbar bild #53

Men Zenitha! Har du fotat Jossan??! 
Kemikal: Käkar Pluto också på knopparna/handtagen?!? Jag har snart inga kvar för Indy käkar upp dem!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det är en så mörk bild så jag ser knappt med min knasdator.. Ser ut som en katt på motionsmaskin dock ;) Och då kan jag klargöra direkt att det inte är jag ;)
Jossan: det är en katt jag lovar. han ville göra som husse men han kom inte därifrån sedan haha
Hi, gud vilken skön bild, dotra och jag skrattade och vi fann 3 fel! 

Min Indy tittar lite djupt i glaset…krukan menar jag…

skulle vara snabb att ta bild på Timjan, hon posera så fint, men, hon var snabbare
att ändra ställning, var ju inte precis, vad jag ville ha

#63 Hi,hii…vilken underbar bild!!!!
#64…vilken underbar ställning..där fångade du ögonblicket som är charmigt:-))

#48 och #49
Äsch… *muttrar* :)
#53 Ny favorit!
#59 Japp, fast som tur är så har han kort koncentrationsförmåga, så han har inte hunnit förstöra dem så mycket… ;) Och ja, jag föredrar ju att han gnager på trä istället för metall, verkar inte så bra för tänderna.
#66 Man tackar!

här är Timjan koncentrerad till max, håller på att tvätta sitt halsband i vattenskålen
Maggan47

hahahaha mtte kan inte skriva(therese 87)

#70 HIHIHI!!! Vilket asgarv!!

haha min goa misse!
vilka kul bilder på katterna
Felicia asgarvar

Haha! Denna tråd är verkligen underbar! Behöver man få ett leende på sina läppar så är det bara att kolla här :-) Tack alla för era snälla kommentarer om bilden på #53!
rör mig inte!!!!
En underbar tråd
Jenna

Systers katt:
-Å vem tittar du på??? Akta're så jag inte dänger till dig!!!

Får glädjefnatt av den här tråden! Helt fantastiskt underbara bilder som tillkommit:-))

Vadå? Diva? Jag?

Vadå? Om farsan är en räv eller kanske en varg? Vet inte?

-Matte! Knäpp på Animal Planet! säger Simson…

-Matte! Är det katt-tv?? undrar Simson…

-MATTE!!! BYYYT kanal!!! Det är odjur på tv'n!!! skriker Simson och försvinner…

F.d akutkisse Herman är trött

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
#82 *bryter ihop av skratt*

_-Du ger sjutton i att fisa nu, säger Simson, då åker du på stryk!!
_-Ska du ligga där så får du skylla dig själv! säger Atos.
#85 *bryter ihop igen!!!!* Du är inte klok Helena!!

Jossan: TACK för att du tycker om mina dumma kommentarer!!! Känns skönt i hjärtetrakten att kunna roa! Korten i sig är inte speciellt roliga men med förmänskligade kommentarer blir de roligare…
Ja men att dom blir! Jag ÄLSKAR dina tokkommentarer! Garvar en kvart varenda gång jag ser dom ;)

Den "stackars" vovven satt ofta utanför och tittade in. Han tyckte det var roligt med egen Animal Planet på tomten. En lördag hade huset fest och han satt utanför länge och väl trots att det snöade. Det blev mer och mer snö på hunden. Till slut måste jag lägga mig och släckte ljuset. Han stod fortfarande kvar. Världens gulligaste hund! Han gillade verkligen att ha oss boendes i gästhuset! Så jag saknar dem!
*putt* Den här är så rolig så måste putta upp den :-)
Det här var ju helkul ju! Hur har jag kunnat missa den tråden?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
o gösses vilka härliga bilder ni har tagit :) Ska snoka vad jag kan hitta i datorn tar ju så sällan kort pga ingen d-kamra den pajjade i stallet då Mango puttade till mig med mulen så den får istallgolver :S.
Engla du har en pee-wee låda såg jag är den bra? den funderar jag på att skaffa en sådan.

Vilken rolig tråd! Skrattar för fullt!
#85 Den kommentaren slår ingen!

Puttar upp denna underbart roliga tråd!!!!!
Ja vita kissar får diskas ofta
Så goa bilder!

putt

#103/104 Typiska lördagssoffpotatisar?? 
Oj vilka fina och roliga bilder, den här tråden hade jag missat, tack!