Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 5185 ggr
siberlina
3

saliv

det  rinner   saliv  ur  min katt ullis   mun   .vad kan det bero  på, någon  som vet…

TamlinsMatte
0

Förgiftning? Avbrutna tänder? Sår i tungan/gommen?

Du måste öppna munnen och titta. Om tänder är av behöver du till veterinären snart, om sår ser nya ut kan du avvakta ngn dag och titta igen (och igen dagen efter osv) o om det läker är allt ok (munhålan är inte lika lätt att infektera) och annars är det till veterinären. Finns inget synligt skäl - veterinär omedelbart! Då kan det vara just förgiftning (om katten inte dreglat förut förstås)

anebit
0

putt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

Det är inte så att det rinner när hon kelar..många katter har en förmåga att dregla då..annars så är det nog bäst att du försöker att titta så gott det går..och är det så att det fortsätter att rinna hela tiden är det nog säkrast att kontakta en veterinär..

siberlina
0

jo   det   rinner  bara   när     jag  håller i henne      . annars verkar  hon  må   superbra

Puma77
0

En del katter kan ju drega rejält när man kelar med dem.

//Pia

Hawknestgrove
0

Oh ja! Gammelmatte till Esther har en stor kastrerad hane, som dreglar så det skvätter om honom, när man klappar honom!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Här har vi en kisse som dreglar stora pölar när han myser i knät, eller när han vill pussas på katters vis…ojoj så blöt man blir i hela ansiktet…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

siberlina
0

jag har  alldrig    haft   någon katt  som   dreglat     förut  , men  hon  får  gärna   dregla   min   lilla    ullis