Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 823 ggr
SamanthaJones
0

STULEN?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt precis och kollade alla efterlyses annonser på blocket och såg en bild som var skrämmande lik maja så jag var ju tvungen och ringa och höra mer om katten. Det var inte Maja utan en väldigt lik tjej på 9 år som hette Bettan och som hade blivit stulen (de vet troligen av vem) och såld vidare och som de nu letar förtvivlat efter! Katten stals sep 07 och ägarna är helt förtvivlade!

De har försökt att anmäla personen i fråga men polisen kan inget göra förens man verkligen sett henne ta in en katt i en kattbur, det räcker inte med att en människa som inte har några egna katter har över tio transport burar på gården och ständigt åker iväg med katter på långsträcksbussar.

Så hjälp dem att hitta sin ögonsten!

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

martdat
0

sjuka individ som skäl en katt, dumma poliser som inte gör husransakan,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Inte klokt när folk går och stjäl andra katter! Varför engagerar de sig inte i hemlösa katter istället och ger dem hem.

Hoppas kissen ifråga kommer tillrätta.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

essut50
0

Stackars kisse, Man blir så ledsen..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Misken
0

Fyyy f-n för sådan människor…… det är en va mina största fasor att man tar någons katt o dessutom ska sälja vidare?

POLISEN är ju underbara? Är det bättre att vi tar lagen i gena händer? Helt otroligt!

Sidentass
0

Stackars missen..o stackars ägare…vissa har tydligen inget hjärta i kroppen…usch!