OT: RIP Örjan
Jag har idag fått jättetråkiga besked från min man. Vi har förlorat en nära vän och släkting. Han klämdes igår ihjäl av en lastbil. Jag har så ont i mitt hjärta och det kommer nog att göra ont en lång tid framöver.
Jag älskar och saknar dig ÖRJAN.
Kram// din Linda

Vad ledsamt Linda! Att förlora en närstående är oerhört jobbigt, dessutom var detta mycket chockerande också kan jag tänka mig.
Kram till dig!
(Ps. Jag satte OT i rubriken då jag förstod att det inte gällde en kise)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Skickar en tröstekram till dig och dina anhöriga.
Tack det är så oerhört tungt just nu och jag är er evigt tacksam här på hittekatter.
Tack än en gång!

Men åhhhh…så hemskt sorgligt och tungt för er alla…finns inga ord att ge dej till tröst..översänder de varmaste styrke-och tröstkramar i din svåra sorg..
Sidentass

Oj så hemskt!Beklagar din stora sorg och jag sänder dig varma o tröstande kramar
Kram Carina
Sorg är något stort och fruktansvärd att uthärda. Det finns knappt någon tröst i den. Det är ett sår som aldrig läker.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det här har jag skrivit ut i NT.
Till minne av:
Örjan Harrström
**F: 1976-11-15
D: 2008-10-07
**
*Smärtan i våra hjärtan går aldrig ur,*
vi kan alltid fråga oss hur?
Gud kan ta en så fin ängel som du Örjan,
du hade ju ett helt liv kvar som just tagit sin början.
Du berikade våra liv och värmde våra hjärtan,
så som bara du kan.
Du lämnade oss i stor sorg och saknad!
Från: Daniel, Linda och barnen.

Men gud så fruktansvärt! Unga männaiskan! Å på ett så hemskt sätt! Många tröstekramar till er! Mycket vacker dikt du skrivit och hedrat honom med!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Så vackert.
Tröstekramar till er.
Jenna:(

men så sorgligt , men nu är han hos änglarna , dom kanske saknade sin ängel örjan