Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 829 ggr
Elega
0

Jag ställer upp

Jag kan ställa upp som tillfälligt hem/jourhem åt katter så länge dem inte har några smittsamma sjukdomar (har flera egna katter och en hund).

Om det finns något sätt att lösa med karantän om katten/katterna skulle ha smittosjukdomar får ni gärna dela med er för just nu står mitt huvud still. För det räcker väl inte med att stänga in dem i ett annat rum?

Jag hjälper även till med dräktiga honor eller honor med kattungar.

Jag bor i Jönköping och är just nu sjukskriven men även om jag börjar jobba så blir det bara på deltid och då kan jag ändå hjälpa till. Jag har ju min sambo också :D

Ring: 0762286820

Hawknestgrove
0

Åh, då PM:ar jag dig, ifall det skulle behövas åt killen som är i juorhem här i Bullaren!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Elega
0

Gör det :) Jag har ingen bil eller körkort, inte sambon heller.. Så jag måste ha någon som kör hit katten/katterna åt mig, det glömde jag att skriva!

Simson
0

Härligt initiativ Elega!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Toppen att du finns för missarna Elega:-)

Elega
0

=D Jag har funderat över det länge.. Men sambon har varit tveksam.. Men nu bestämde jag mig att jag måste hjälpa till. Tycker hon inte om det så får hon väl sticka då, för att hjälpa djuren är mitt livs kall.

lilo-nova
0

Putt!

Alexej
0

Super Elega, just omkring Jönköping finns det alltid katter som söker ett hem.

Men bäst vore det om du kunde kontakta Örebros katthem. Det är ett utmärkt katthem som tar kärleksfullt hand on skygga katter och jämt söker nya jourhem. Du skulle säkert trivas med de!

http://www.orebrokatthem.com/

Berätta hur det går:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus