Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 975 ggr
Sidentass
0

Lördagsgodis

Var en sväng till Lidl i fredags, och finner där förpackningar med godispinnar till katt.

Köper en förpackning som lördagsgodis..o du milde så det smakade gottis!! Blev näst intill överfallen av hela stora gänget när pinnarna serverades..kanske något som andra skulle uppskatta också i sin godispåse;-)

Jenna-Gun
0

Finns de att köpa på andra ställen.

Lidl finns 12 mil bort

(snyft säjer kissarna).

Jenna

Lena
0

Det ska jag titta efter nästa gång vi åker till Lidl.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Nu har jag gått ner o hämtat förpackningen, den heter "Coshida" Delicios Catsticks..ångrar att jag inte tog på mej fler när jag väl var där så uppskattat som det blev:-)

#1 Tycker att det borde finnas på andra ställen också..men kanske dom är lite dyrare då..

Puma77
0

Vad kostade dem Siden?

//Pia

catfoot
0

Tack Siden.Ska springa in på Lidl i morgon, kanske nått att ha till mysstunderna med Troja..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

#4 Ledsen Puma..men jag minns det inte exakt..har för mej att det var ca 7-8 kr för 10 sticks..

Puma77
0

Ok, jag kanske kan ta en sväng nu i veckan och kika om de har några. Hittar jag några så skickar jag upp några till Jenna.

//Pia

Jenna-Gun
0

Oj tacka tack

Kram på dej

Jenna

Puma77
0

Vi får se om jag hittar några först;)

//Pia

Hawknestgrove
0

Åh, hoppas de har på LIdl  Uddevalla i november……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Puma: Om du ska till Lidl så kolla in garnet där, jag köpte där sist, billigt och helt okej :)