Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 840 ggr
catfoot
0

Vet ni????

Jippiii, jag fick klappa Troja, hon låg kvar medans jag strök henne över bakbenen..Vilken känsla, jag som trodde efter min tvångsgos igår fått henne att misstro mig mer..Hon har varit väldigt rädd hela dagen idag, nu gick jag fram å klappade på Tudor som låg bredvid samtidigt strök jag henne över benen..Så jublande glad jag blir…/Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

kattassen
0

Å vad fint! Det är väl härligt när det blir sådana små framsteg. Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hamster-boy
0

= )

Bumbis
0

Härligt! Flört

catfoot
0

Jaaa, visst är det underbart..Kyss..Ja, ni vet ju alla den känslan när man får rör dom utan att dom springer iväg…Det känns som om jag skulle ha vunnit på trisslott "plötsligt händer det"

OT/Snyggt ....

Simson
0

Vad otroligt roligt att läsa! Heja Troja! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Puma77
0

Underbart, hur många galoppsrång tog hjärtat när du gjorde det?Skrattande

//Pia

anebit
0

Skrattande              Härligt, härligt!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

catfoot
0

Hjärtat tog nog inga galoppssprång, jag tror nästan att det stannade av rädsla att hon skulle höra slagen å bli rädd…Jaaaa, jag trodde aldrig jag skulle känna sån lycka över att få klappa en katt..Det gör jag ju varje dag, hela dagarna ibland..Ååå denna kisse, så ljuvlig å så rädd…

OT/Snyggt ....

lilo-nova
0

Naw vad härligt!

Sidentass
0

Gudars skymning vilken underbar nyhet..*ler med hela ansiktet*!!!:_)

Heja Catfoot - här händer det saker:-)

Fagddu
0

Heja Troja! Hon kommer också att bli en liten tuffing, vänta du bara! :)

Roligt att höra att det går framåt även för henne :)

maggan47
0

vad roligt när det händer, själv har jag en skyggis under sängen på ca 8 månader, som nu i 2 dagar har varit nere i vardagsrummet, när jag varit hemma och lekt, annars gör hon vågen, när jag går till jobbet, hela huset för sig själv, Beata misstänksam, men Flisan leker med henne, hon sover i Timjans gamla hus, och så blir jag så nostalgisk, mitt i allt , denna hemlösa kisse, skulle Timjan älskat, som var så full av bus, och bodde med tanterna, som är soffisar, 1 månad av sorg, sedan Timjan med kattsilverängel

Maggan47

catfoot
0

Måste bara få jubla lite till här..

Har idag, över 7 veckors väntan, fått klappa hela kissen utan tvång, hon tom vände upp magen så jag fick gosa ordentligt..Å detta två gånger idag, jag är så glad å lycklig..Hon är på väg, hon börjar tro på mänskligheten, att vi tvåbenta faktiskt kan vara snälla oxå..Min goa Troja, som litar på matte, äntligen..

OT/Snyggt ....

maggan47
0

härligtGladMaggan47

catfoot
0

#12..Å, en skyggis..mmmm..Är lite småkär i just skyggisar, man blir så enormt glad för alla framsteg, som man tar för givna med tama kisser..Lycka till med skyggisen..

Sänder Timjan en tanke,…..Kramisar Catfoot

OT/Snyggt ....

Bumbis
0

Grattis Catfoot!! Glad Nu är hon äntligen trygg!

catfoot
0

Tack…Ja det känns så skönt..Än är det en bit kvar innan vi är helt framme, men detta var ett jättesteg hon tog idag..

Jag som var så orolig för nån dag sen, ja det vet du Bumbis, som fick stå ut med mitt mailande..Glad..Tack..

Kramisar Catfoot

OT/Snyggt ....

Fagddu
0

Vad underbart lilla Troja blivit ett gostroll. Snart kommer hon aldrig låte dig vara i fred catfoot. :)

catfoot
0

#18..Jaa, jag längtar, vill inte vare ifredGlad

OT/Snyggt ....