Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 3269 ggr
catfoot
0

Vetrimoxin

20 mg/g   3 st 15 g sprutor, antibiotika pasta..Om nån får det utskrivet av vette..Skänkes bort Pm,a mig så skickar jag dom..Hållbar till 03-2011..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Skickar det till Örbro Katthem.

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Så fint gjort Catfoot..säkert finns det en o annan kisse som behöver..

essut50
0

Jag har oxå Vetrimoxin fast bara 2 st 15 g sprutor som jag kan ge bort. Går ut den 11-2010..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

maggan47
0

och jag har 2 st också som går ut 03 2011, Crisse, behöver du

Maggan47 som pm.ar CrisseFlört

catfoot
0

Ja, jag är glad om Virus kan hjälpa en annan kisse å bli frisk..Virus har ju förmåner som inte hittekatter har, å då försöker vi dela med oss till fler katter när vi kan. Å vilken kan ha mer hjälp av medeciner än just katthem å andra som hjälper hemlösa../Catfoot

OT/Snyggt ....

catfoot
0

Postat å på väg till Örebro..

OT/Snyggt ....

Barbro55
0

Finns det någon som behöver p piller til sin katt?jag skänker bort 8 st karter 10 piller i varje jag har själv piller till mina katt flickor så det räcker o alla katt pojkar har blivit kastrerade så det går inte åt så många piller Jag skickar till er som behöver jag står för post kostnaden pillren heter Perlutex 5 mg utgångs datum 12. 2009

essut50
0

#7 Katthemmen behöver p-piller, så har du nån i närheten där du bor? Annars så vill säkert Örebro katthem ha dom..

Hawknestgrove
0

Putt förppiller!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut50
0

Jag skickar mina Vetrimoxin till Crisse…

Barbro55
0

Jag vet inte om några katt hem här i skåne,någon som vet? ANNARS FÅR ÖREBRO DOM

Crisse
0

Maggan 47

Essut 50

Jag tar emot all den vetrimoxin jag kan få för det är det enda jag kan använda utan att behöva ta kontakt med en veterinär när kattungarna har ögoninflammation. Jag fick själv utskrivit det till min Essie när hon var liten så jag vet att det används till ungar och jag har diskuterat det med veterinären och han menar att det är bättre att jag ger katterna Vetrimoxin än inget alls om någon skulle bli sjuk en helg för jag har inte råd att gå till djursjukhuset som är dom enda som har öppet på helgen. Vetrimoxin är ett väldigt milt medel för en katt med magproblem som man inte kan ge tabletter till och jag får ju inte tag i penicilnsprutor en helg. Om ni tittar på min tråd så ser ni att jag har fått in Tunnans bror som har en kraftig ögoninflammation och behöver Vetrimoxin.

Fagddu
0

Crisse: Jag kan kolla igenom vårt förråd, tror att jag också kanske har lite Vetromoxin. Har också en antibiotikasalva för ögoninflammation som du kanske kan få ärva. SKa kolla noggrannare. :)

MariannE11
0

kanon bra tänkt av er tjejer! vad bra att saker blir till nytta…. gav bort "mina" p-piller till mitt katthem eftersom de snart ändå går ut ur datum…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut50
0

Puttar upp för P-pillerna.

catfoot
0

Har Vetromoxinet kommit fram??..Man kan aldrig lita på posten, har jag lärt mig..

OT/Snyggt ....

maggan47
0

mitt Vetromoxin har Crisse fått, har jag fått pm om, kan andas ut, vore inte kul, om det kom bort på posten, trots vadderat kuvert

Maggan47

Crisse
0

Jag har fått Vetrimoxin från både Maggan 47 och Essut och jag gav Eva av det oxå för kattungarna vi fångade på gården bredvid är lite snuviga. Här hemma har jag 2 st som just nu får Vetrimoxin så det kommer verkligen till nytta.

catfoot
0

Ja, mitt gick till Örebro katthem..Ville bara kolla om det kommit till rätta händer (å tassar)Skrattande..

OT/Snyggt ....

Icna
0

Behöver katthemmen ppiller? Jag trodde de kastrerade sina, jag har 24 tbl perlutex som går ut i december, undra om det finns något katthem i närheten av hyssna som behöver, någon som vet?

Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...