Galna Puma
Idag när jag kom hem efter jobbet så hittade jag inte Puma nånstans… jag letade o letade.. tänkte hemska tankar o tom letade efter henne ute ifall hon mot förmodan skulle kunnat rymma.. efter ett tag o jag kände paniken komma så beslöt jag mig för att leta i byrån i sovrummet.. o där i min strumplåda låg hon.. jag vet inte hur länge hon legat där men hungrig var hon…som hon skrämde livet ur mig..

Men lilla gumman! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det är en hemsk känsla det där när man inte hittar katterna. Det går en kalla kåre efter ryggraden och man hinner tänka alla möjliga hemska tankar om vad som kan ha hänt. Skönt att du hittade henne! De är experter att hitta de mest underliga sovplatser katterna.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jominsann..dom är högutbildade på att hitta sköna o smarta gömplatser..varje kväll går vi kattrundan här o räknar in skaran, ,då kan man finna en och annan på det mest uträknade, knepiga ställen:-)
Jag har ett knep för att få mina att samlas runt mig. Jag ropar bara "vem vill ha godis" så tar det två sekunder så siter två ljus o väntar. :))
Men Thindra har alltid älskat att leka kurragömma, ibland tror jag hon vill jäklas bara med mig.
//Pia