Kattluckans Kalender!
Fick följande trevliga mail från Föreningen Kattluckan:
Nu presenterar vi vår första väggkalender, fylld med katter som har fått en andra chans efter ett liv som hemlösa och avlivningshotade.
Kalendern innehåller även utförlig information om kattens olika färger och mönster; både för katterna som presenteras i kalendern samt en översikt av den enorma mängd variationer som finns.
Till kalendern har fotograferna Per Haglund och Jan Kummeneje bidragit med bilder, som med själ och ödmjukhet porträtterar den hemlösa katten.
Kalendern kostar 100 kr (inklusive porto) och alla intäkter går självklart oavkortat till Kattluckans katter. Beräknad leveransstart är i mitten av oktober.
Beställ den nu på
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vad roligt! Funderar på att beställa från dem detta året! En till mormor, en till mamma och en till min sambos mormor. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Nu har jag beställt en kalender från Kattluckan.
Så nu ser jag fram emot alla fina kissar som är med.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Fick det mejlet i min inkorg jag också..det är inte utan att man beställer även den..grannarna tycker att vi har så många kattalmanackor här hos oss..hmmm..jag kan förstå dom!
Jag har också beställt , blir bra julklappar till goa kattvänner
/Gungan
Hr också beställt en. Så nu har jag tre eställda, en från Kattluckan och två från Djurhjälpen
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus