Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 985 ggr
Sidentass
0

15-årsdag här:-)

Det är inte min vana trogen att skapa en ny tråd när någon av mina egna pälsbollar har födelsedag. Men jag gör ett undantag denna gången och tar mej friheten att berätta att vi har glädjen av att få fira Josefins 15-årsdag här- tycker att det är så roligt att vår Josefin är vid så pass god vigör o så pigg vid en högaktningsvärd ålder som denna!

Grannar må vara lite nyfikna på varför flaggan sitter uppe en vardag som denna, men sen till kvällen när marchallerna brinner dagen till ära, kommer dom nog förstå att det är fest!

Grattis vår älskade Josefin på 15 årsdagen!

Jenna-Gun
0

Om någon undrar så är det Republiken Jämtlands egen flagga som bilden är skapad på.

Grattis Lilla Josefin

Sidentass
0

#1 Även här så vill jag å Josefins vägnar tacka så jättemycket för din vackra gratulation!

Härligt att få sitta o pryda Jämtlandsflaggan hälsar Josefin som har sin vistelse däruppe i sommartid:-)))

catfoot
0

Gamle Tössen, som fyllde 15 år i somras skickar sin jämnårige vän ett stort Grattis..Matte å 4 lurviga till grattar oxå..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Grattis Josefin

//Pia

essut50
0

Grattis Josefin på din stora dag..Kyss

Hoppas det blir en bra kväll med en massa god mat för dig.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

anebit
0

Ett stort GRATTIS till Josefin på din stora dag önskar Rasmus som fyller 15 den 30 sept. samt Pysen och matte förståss.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

Tack alla ni!!!

#6 Du lägger väl ut en blänkare här för din Pysen när det är dags..så vi får hurra o kurra för honom när de beger sig;)

anebit
0

Siden, Pysen har fyllt 1 år men jag vet inte när eftersom han är en hittekatt men vi firade honom 15 augusti  men han kan vara äldre.

Lägger ut Rasmus när han  fyller 15 år…….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

#8 hi,hiii..här var man allt för snabb med läsningen..Rasmus ja..är det som ska hänga på Josefin här snart o fylla moppe:-)

Vår stödis vet ju ingen födelsedag på..men hon ska få fylla år när hon har namnsdag..de vill säga på Lucia-dagen..Michelle som är hittekatt har fått sin dag samma som Berlioz och Mari eftersom dom verkar vara någorlunda jämngamla..

Simson
0

Många varma gratulationer från oss också!!! Kyss

Simson som blev 17 år kommer med blommor till vackra Josefin!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Inge-elsie
0

Grattis Josefin på din stora dag önskar Puckot och Skruttan

mymlanbus
0

Grattis Josefin… *fanfar*

Sidentass
0

Josefin tackar än en gång..hon har nyss fått en burk tonfisk..jisses så gott det var..sen väntar en burk cheba och en annan såndär liten sak som jag inte minns namnet på..till kvällen blir det rökt kalkon till hela stora gänget..då brukar det gå ganska så vilt till när den härligheten kommer fram..

Ahhh..vilka vackra blommor..o vilken stilig givare..Josefin spinner o tackar för så fin bukett!!:.-)

snickan
0

Grattis vackra Josefin på din 15 års dagen, önskar Oden, Ella och Ville

siberlina
0

GRATTIS   JOSEFIN  PÅ  DIN  15  ÅRS DAG, DU VET  VA   MAN  BRUKAR     KALLA    NYBLIVNA  15 ÅRINGAR  VA….

Sidentass
0

#14 Även här har Josefin nosat upp din fina bild o tackar så jätte,jättemycket:-)

#15 Näeee!! Men nu blir jag nyfis..ok..några gissningsförslag då.."moppebruden", "femtis"…åhhh..neeej..nu tar det stopp här uppe i maskineriet..vad ska man kunna kalla Josefin för nu??

*Tass för grattis*:-)

Jenna-Gun
0
Fagddu
0

Grattis på femtonårsdagen! Äntligen blev Josefin byxmyndig. ;)

MariannE11
0

Grattis snygga kisse!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

marieborg
0

Grattis!!! Vilken sötnosKyss