Hej då Trooya
Ikväll flyttar gumman till sitt nya hem.
Till en matte hon träffat några gånger nu och inte är rädd för. Hon älskar att lyssna på nya matte när hon pratar med henne och är jätte lugn.
Hoppas att allt kommer gå bra för henne.
Som tur är kommer hon bara att bo ca 8 km ifrån oss. Åh vi får hälsa på när vi vill :)
Så som sagt… Skygga Trooya flyttar ikväll till nytt hem.
Åh imorgon flyttar syster hennes till nytt stödhem ! ..
Ugh va tomt det kommer bli utan dom ! :'(
Hur ska jag inte kunna sakna mina älskade prinsessor.
// Liinda

Vad härligt när det ordnar sig med bra hem för missarna..förstår mycket väl att det känns oerhört tomt..därför känns det så skönt att ni kan följa upp kontakten och att nya hemmet är så pass nära..
Önskar Trooya all lycka i sitt nya hem!
Vad tråkigt för er, men GRATTIS Troya! :)

Tråkigt att du kommer sakna dem så mycket, men skönt för kissarna att få komma till bra permanenta hem. Grattis! :)
Grattis Trooya till ditt nya hem.
Hoppas du får ett långt lyckligt liv.
Jenna:)

Nu har Trooya flyttat :'(
Men matten hade gjort så mysigt till henne så jag tror nog att hon kommer bli behandlad som en prinsessa.
Hon vart alldeles tårögd när vi kom med henne.
*ugh*
// Liinda
Förstår att det känns lite kluvet nu när kissarna flyttar. Samtidigt som man är glad över att de fått eget hem blir det tomt efter dem sedan de flyttat. Men det blir säkert kanonbra för kissarna ska du se. Och du/ni har gjort en fin insats för dem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lite updatering ;D
Trooya stor trivs i nya hemmet.
Hon är framme nästan hela tiden : ) .
Åh älskar sin nya kompis kapten Silver. En underbar herre som älskar nya kompisen ;D.
Man ser verkligen hur mkt hon trivs där borta.
åh det bästa är att jag här framöver kommer att träffa henne 1 gång i veckan ;D . Weeiii
// Liinda
Så härligt att Trooya trivs så bra i sitt nya hem. Det är ju toppen att du har möjlighet att träffa henne så ofta.

#8 - Ja det känns faktiskt jätte bra.
Det är så skönt att hon trivs så mycket med nya matten oxå
// Liinda