Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 637 ggr
catfoot
0

Myntamöss...

Var köper jag dessa myntamöss…Skulle behöva en driva här nu..Köper leksaker på löpande band, å dom försvinner lika fort…Nån måste äta kattleksaker här….

/Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Naquita
0

Jag kommer snart lägga ut auktioner på tradera med massa myntaleksaker, både pakeerbjudanden och 3pack möss osv…:)

Naquita på tradera

catfoot
0

Okidoki, får hålla koll där då…/Catfoot

OT/Snyggt ....

Simson
0

Jag brukar få hämta fram drivor av leksaker från under byrån i hallen. De har sina samlingsställen katterna! =)

Någon annan har sina leksaker under kylen. Jag hade katten under kylen innan jag tejpade fast "grillen" där… =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Ja, Simson…Får nog börja skattjakten på kattleksaker..Dom är bara bortblåsta, finns inte..köpte 4 st skinnmöss, kisserna älskade verkligen dessa, men dom är borta, å jag köpte dom i förrgår..Mysko är det..Kram Catfoot

OT/Snyggt ....

Simson
0

Jag hade samma problem förut. Ända tills jag hittade deras hemlig gömställe: De låg i skurhinken allahopa!!! Skrattande Låter som att jag har helskitigt!

Puma77
0

Under soffan, i soffan, under någon hylla, jag platserna kan vara oändligt många. Thindra har pippi på pennor. Ett tag undrade jag vart alla mina pennor tagit vägen och så skulle jag dammsuga under en bänk som är ganska låg. Oj oj oj där under låtg 11 st. Några veckor senare hittade jag 7 st.

//Pia

catfoot
0

Hahahha..Ja man får nog söka på de mest underliga ställen..Jag misstänker att under den svintunga byrån i hallen ligger nog större dela ev möss å andra leksaker…Catfoot

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Mmm säkert.Flört

//Pia

Simson
0

Sätt en strumpa (nylonstrumpa) på dammsugarslangen och dammsug fram leksakerna från byrån…du kanske hittar hela skattkistan??Glad

catfoot
0

Tack för tipset Simson…..Ska prova det i morgon…Kram Catfoot

OT/Snyggt ....

Simson
0

CatFoot: Tänkte på dig idag då jag var fram o tillbaka till Gävle. Kram!!

catfoot
0

Härligt att du skänkte mig en tanke…När du såg stora UNO-X skylten..

Men jag var inte hemma, jag var på Hoppet, å gjorde det jag älskar mest av allt, katter i mängder, bara en massa ljuvliga varelser..mmmmm…Nu blev du liiiiiite avundsjuk va…/Catfoot

OT/Snyggt ....

mymlanbus
0

#12. Jag blev avundsjuk :)

Simson
0

Det var när jag kom söderifrån och såg er vackra kyrka över grantopparna som jag tänkte på dig. Då är jag på väg hem när jag ser den.

Och ja jag är avundsjuk på alla ljuvliga katter du får träffa! =)

catfoot
0

#13,,…..Hihiii, va kul att retas lite..Dom är så ljuvliga, å samtidigt så hjälplösa å beroende av oss människor, det är bara så synd att alla människor inte går att lita på…

Men jag njuter när jag får vara med en hel hop katter i en box, det är livet det..Kram Cattfoot

OT/Snyggt ....

lilo-nova
0

Ohhh katter är bäst!Skäms