Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 967 ggr
Elega
0

Stackars kissar, måste ses

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick jag veta av en vän att Saga och hennes 4 resterande kattungar skulle skjutas eftersom dem inte hade hittat någon som ville ha dem. Jag letade och efter många om och men fick jag tag på ägarens nummer och 10 minuter senare var vi på väg.

Nu är alla katter hemma hos mig och äter och leker och har det hur bra som helst. Dem är hemskt magra och har aldrig blivit avmaskade eller vaccinerade så det ska jag ta itu med så fort jag får tid hos veterinär.

Är någon intresserad av Saga och hennes 4 bebisar så är ni välkomna att skriva.

Dem har hållts som innekatter och utöver att dem är magra är dem i jättebra skick. Saga är strax över året och bebisarna är 13 veckor gamla idag, födda 3 juni. Min egna kattungen går inte bra ihop med dem andra katterna så jag vill hitta hem åt dem så fort som möjligt. Katterna är hundvana både från förra ägaren och även jag har hund.

Det är mammakatt, tre flickor och en pojke. Pojken är tingad. Så fort jag får tid ska jag även kastrera mammakatt.

Tveka inte att skriva till mig om ni är det minsta intresserade så kan ni få komma och kolla på dem små! =)

Elega
0

Bilder på bebisarna

Elega
0

Vackra Saga som även hon letar nytt hem

Crisse
0

Vilka söta bebbar men dom kan ju inte vara lätta att skilja på dom är ju likadana allihop. Dom liknar min Sammi och jag gillar verkligen svart/vita katter.

Elega
0

Mjo det är inte det lättaste ^^ Men vi kallar en flicka för Whiskas för hon ser ut som whiskaskatten i reklamen :) henne känner jag igen för teckningen är lite annorlunda på ryggen. Och pojken är liiite större, så honom känner jag igen ibland :P

Dem är verkligen helt underbara och otroligt sociala. Det första mammakatt gjorde imorse var att stryka sig och gosa med mig och vovven. Du är inte intresserad av en bebbe?

Jenna-Gun
0

Söta kissar .De blir snart tingade.

Jenna

(tog mej friheten att lägga fotona i inläggena)

Elega
0

#5 Jo jag hoppas det :)

Tack så mycket!

brutt
0

Gud så söta; hoppas verkligen någon har plats och kan hjälpa dem till permanenta hem och även mamma katt förstås.Kyss

Kat08ja
0

Så söta hoppas att dom hitter hem snart :-)

helenaroth
0

Sååå söta kissar!! Var finns de?Sååå lika min lilla Sonja!!

lilo-nova
0

Putt!

Sidentass
0

Du milde så vilka vackra små godisbitar!! Om jag inte hade huset fullt med alla de åtta katterna så hade det varit svårt att motstå..hmmm..förresten svårt att motstå sådana här små underverk är det iallafall:-O)

Elega
0

#9 Ja, dem var verkligen lika :D Dem finns i Jönköping, bor du förhoppningsvis i närheten?

[Inana]
0

Jag skulle som sagt jättegärna ta en om jag hade möjligheten, men jag hör mig för så gott jag kan!

Sarah
0

Å herregud så sött :)

stumpan-59
0

Är det inte 5 kattungar

annebeate
0

Ljuvliga! Underbart av dig att ta hand om mamma katt och hennes ungar.

Lena
0

Underbara kattungar! Även jag får det till 5 kattungar. De kommer säkert snart att bli tingade.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Elega
0

#15 #17 Ja, på bilden är det 5 kattungar, för att det är ägarens bild :) När jag hämtade dem var dem bara 4 kvar.

helenaroth
0

Putt!

lilo-nova
0

Putt!